niedziela, 24 stycznia 2016

Sophin GelLac 647


Cześć :) Dzisiaj na paznokciach czerwień, piękna, ognista o wykończeniu żelowym. Lakier pochodzi z kolekcji GelLac jaką ma w swojej ofercie Sophin. Kolekcja liczy 33 kolory i każda z nas znajdzie tu coś dla siebie. Są klasyczne czerwienie dla prawdziwych elegantek, są odcienie nude dla kobiet ceniących naturalność i są kolory zdecydowane, mocno nasycone dla kobiet odważnych i pewnych siebie. Lakiery GelLac mają bardziej gęsta konsystencje niż klasyczne Sophiny.  Na upartego lub dla osób które preferują krótsze paznokcie, wystarczy jedna warstwa. W przypadku paznokci z długą białą końcówką dwie grubsze lub nawet trzy ale cieńsze będą ok. U mnie widzicie  dwie cienkie warstwy na paznokciu akcentowanym stemplem ( prześwituje minimalnie końcówka paznokcia ) i dwie grubsze na pozostałych. Na paznokcie pomalowane kolorem dajemy warstwę dedykowanego  GelLac UV top coat, lakieru nawierzchniowego którego nie trzeba utwardzać pod lampą UV. Top wysycha bardzo szybko, w przeciwieństwie do lakieru kolorowego, który dość długo pozostaje plastyczny. Wiem, sprawdziłam, jak niechcący dotknęłam środkiem paznokcia brzegu buteleczki ... Ale top wyrównał wszystko. Towarzystwem dla lakierów Sophin jest Orly Color Blast Silver chrome foil który kupiłam na wyprzedaży u Antii i również od niej pochodzi płytka BundleMonster nr H15 z której odbiłam wzór chińskiego smoka lakierem Orly Color Blast. Lubie takie zestawienia, choć czerwień ze srebrem jako barwy o różnych temperaturach, nie do końca mogą się podobać. Ciekawa jestem czy GelLac faktycznie wytrzyma 7 dni w nienaruszonym stanie ale o tym napiszę jak będę zmieniać kolor na pazurkach.  Teraz zapraszam na zdjęcia. Pochwacie się jak sprawują się inne kolory z tej serii bo wiem że też je macie.
















Dziękuję firmom Sophin Polska i Cosmo Art za mozliwość testowania produktów


26 komentarzy:

  1. Uwielbiam czerwień na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jak ja lubię czerwień na paznokciach... <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna czerwień, chociaż ja dobralabym złoty zamiast srebrnego :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też napisałam, że zestawienie ze srebrem nie każdemu musi się podobać ;)

      Usuń
  4. Smok idealnie pasuje do tej czerwieni! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda z tym smokiem, piękna czerwień. Powiem Ci, że mój ten róz jest rzadszy i mało napigmentowany, zazwyczaj takie neony tak mają ... super szybko schną to mnie cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzisz czerwień jest gęsta, muszę spróbować do stempli może się nada i trochę boje się zmywania czy nie będzie farbować skórek :)

      Usuń
  6. Piękna czerwień :) ja mam róż do frencha i bordo z tej serii i jestem zadowolona :) obydwa szybko schną, a top wydłuża ich trwałość, a ja używam go do każdego mani, bo jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dałam na srebrny lakier ten top żelowy i stworzył piękna taflę :) Jest genialny

      Usuń
  7. Świetny efekt na paznokciach, jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  8. B. lubię czerwień na paznokciach; ten smok fajnie tu spasował :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna czerwień, śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...