czwartek, 24 listopada 2016

Orly Breathable


Cześć :) Dzisiaj pokażę lakier jaki wygrałam w rozdaniu u Orly Beauty organizowanym na FB. Wybrałam sobie kolor który najbardziej podobała mi się w tej nowej kolekcji.


Oczywiście chodzi o przepięknego szaraka czyli Power Packed 20906. Jak już wspomniałam pochodzi on z najnowszej kolekcji Breathable Treatment + Color. Producent mówi że : formuła Orly Beathable wykorzystuje technologie jaka jest stosowana przy produkcji soczewek kontaktowych. Pozwala ona na swobodny przepływ wody i tlenu dzięki czemu paznokcie są dotlenione i nawilżone. Dlatego też nie stosujemy tutaj bazy i topu żeby produkty zawarte w lakierze swobodnie migrowały do płytki paznokciowej. Formuła all-in-one to przyczepność i połysk czyli błyskawiczne mani bez zbędnego oczekiwania.


Lakier ma genialny, szeroki pędzelek który niesamowicie ułatwia malowanie. Pigmentacja jest na najwyższym poziomie. U mnie widzicie JEDNĄ warstwę lakieru, bez bazy i topu oczywiście. Byłam zaskoczona, ze tak jasny kolor potrafi idealnie pokryć płytkę za jednym pociągnięciem pędzelka.



Do wykonania stempli użyłam moich ulubionych stempalków a mianowicie Moyra ... czerń 06 i biel 07.  Produkty Moyra możecie kupić w sklepie NBS Profesjonalna Kosmetyka . Gdybyście chciały zacząć swoja przygodę z produktami Moyra to polecam nowość jaką dostaniecie w sklepie a mianowicie Mini płytki Moyra.



Wzór na moich paznokciach pochodzi nie z płytki Moyra a z nowości jaka dostaniecie w sklepie Colorowo.pl czyli płytki Yours projektu Sascha Gossen. Płytka pochodzi z kolekcji Holiday i powstała w wyniku współpracy firmy Yours Cosmetics ze stylista Sascha Gossen. Przychodzi zapakowana w kartonik bez folii zabezpieczającej. Wzory odbijają się rewelacyjnie, pomimo tego ze płytka nie jest głęboko żłobiona ... przynajmniej moja. Trochę się jej bałam ( płytkie żłobienia) bo nie należy do najtańszych ( a jest mała) ale moje obawy były bezpodstawne.


Zachęcam Was do wypróbowania i lakieru Orly Breathable i płytki Yours ... sa naprawdę świetne i już wiem, ze to nie będą moje jedyne egzemplarze. Zapraszam na resztę zdjęć ... standardowo będzie duzoooo :)













33 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądają te stempelki na tym lakierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płytka ma świetne wzory *_* a dwukolorowy stempel był świetnym pomysłem :) Jak skończę moje zapasy lakierów do stempli w czerni i bieli to chyba wypróbuje z Moyra - jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i płytki i lakiery Moyra. Ta płytka która jest na zdjęciu tez jest genialna :)

      Usuń
  3. Szarości to moje ulubione jesienne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham szary pod każdą postacią i w każdym odcieniu :)

      Usuń
  4. Jakie śliczne <3 Rozmarzyłam się w tych bańkach :D Szkoda tylko, że Moyra podniosła ceny dużych płytek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda płytki są drogie. Teraz wprowadzili mini płytki ale cena tez nie zachęca :)

      Usuń
  5. Ale piękne mani ;) cudnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :) To zasługa lakieru ... jest cudny :)

      Usuń
  6. Śliczny szaraczek. Mam go na swojej wishliście i mam nadzieję, że kiedyś do mnie trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam go z całego serca. Ja już się przymierzam do innych odcieni Breathable :)

      Usuń
  7. wprost nie do uwierzenia, że tak jasny lakier kryje po jednej warstwie ;) ciekawe czy nada się do stempli ;) pomysł z dwukolorowymi banieczkami przegenialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor jest genialny a stempel rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, oba produkty są świetne jakościowo :)

      Usuń
  9. Ależ Ty pięknie paćkasz na tych pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna ta płytka! Przyjemny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh my god :O I'll never can do that. Seems so beautiful! I'm really in love *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  12. To faktycznie rewelacja jeśli tak dobrze kryje już po jednej warstwie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdobienie, wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...