sobota, 4 lutego 2017

Rhythm and Blues


Cześć :) Dzisiaj chcę Wam pokazać przepiękny lakier jaki kupiłam podczas Black Friday a mówię o lakierze Morgan Taylor. Jakiś czas temu zachwyciłam się tymi lakierami i chyba tak mi zostanie na dłużej. Zawsze poluje na zniżki w sklepie EuroFashion i wiem, że wtedy mogę zaszaleć.


Morganek nosi nazwę Rhythm and Blues i ma piękny niebieski kolor. Wykończenie lakieru jest metaliczne, pędzelek jest nie za duży i nie za mały a kryje, na upartego, już po pierwszej warstwie.


Jeśli chcecie całe paznokcie pokryć stemplem to na prawdę jedna warstwa wystarczy, jeśli, tak jak w moim przypadku, stemple są częściowe to dwie warstwy są bezpieczniejsze. Do wstemplowania mojego wzoru użyłam bieli idealnej czyli lakieru Moyra który jest dedykowany do stempli.


Wzór pochodzi z płytki BP-82 który kupiłam na wyprzedaży blogowej u jednej z dziewczyn. Płytka ma wzory i świąteczne i sylwestrowe i taki właśnie sylwestrowy mam na paznokciach.


Zapraszam do obejrzenia reszty zdjęć i czekam na Wasze komentarze.









P.S.
Przepraszam za wysuszone skórki, ale jest zima a moje ręce zimową porą są mega wysuszone. Raz jeden, dawno dawno temu, mądra ja wyszłam w zimie na pole z mokrymi łapami i mam co mam od tego momentu ... masakra :( Widzicie tez na zdjęciach lekko starte końcówki ... nie wygląda to ładnie ale chciałam pokazać lakier po 10 dniach noszenia ... tak, tak, 10 dni ... aż tyle wytrzymałam z tym mani, i oprócz starych końcówek lakier wytrzymał bez uszczerbku.






29 komentarzy:

  1. Piękne zdobienie. Podobny lakier mam z Astora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie lakier bazowy prezentuje się z białym zdobieniem :)
    Zima to najgorszy okres dla dłoni :/ w pewnym momencie moje dłonie były tak przesuszone, że z 3 tyg. zajęło mi doprowadzenie ich do stanu "wyględnego".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co stosowałaś na dłonie ? bo ja już nie mam koncepcji co mogłoby pomóc :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor,interesujący wzór,super

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, niezła wytrzymałość tego lakieru :) Bardzo ładny, całe zdobionko delikatne. Tak patrzę na Twoje stemplowanie to mam ochotę wypróbować Moyrę... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Próbuj i na płytki i na lakiery Moyra można znaleźć fajne promocje. Ja jest bardzo na tak :)

      Usuń
  5. Świetne połączenie, Violu a ile kosztują te lakiery do stempli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mokra nie jest tania ok 22 zł ale są promocje na iperfumy na Moyre:)

      Usuń
  6. fajne :) stempelki dały delikatny akcent

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam go, ja generalnie kocham niebieskosci 😀

      Usuń
  8. Po 10 dniach takie lekko starte końcówki? Wow! To oznacza świetną trwałość! Lakier jest bardzo ładny! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziesięć dni? Niezła trwałość! A mani z pazurem - podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 10 dni to nawet hybrydy u mnie nie wytrzymały :D Będę miała na uwadze te lakiery, o ile najpierw doprowadzę do ładu moje paznokcie. Bo inaczej to nie będzie czego malować.
    A mani - cudny, kompleksów się można nabawić! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokój, zawstydzasz mnie :) Pazurki jak pazurki a na swoje kup sobie tabletki Skrzypu polnego ja swoje tak uratowałam dawno dawno temu :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...