sobota, 13 maja 2017

Color Club Pop Wash


Cześć :) Dzisiaj na pazurkach kolekcja Pop Wash czyli półprzeźroczyste neony z serii Poptastic. Lakiery kupiłam na wyprzedaży u Magdy z bloga Redhead Nails. Kolekcja liczy 7 lakierów ale Magda sprzedawała 5 to i u mnie zobaczycie też 5 kolorów. Pazurki te nosiłam już dawno temu ale o nich zapomniałam. Stąd też skórki w "starej wersji" i paznokcie krótsze niż obecnie. Wybaczycie ? :)


Pierwszy to zielony o nazwie "Just Dew It "


Drugi to róż "Tube Top "


Trzeci to fiolet " Uncorked "


Czwarty to pomarańcz " Flushed "


I ostatni żółty " Hello Sunshine "


Nie będę się rozpisywała na temat poszczególnych kolorów, bo nie ma takiej potrzeby. Wszystkie są półprzeźroczyste, potrzebują białej bazy jeśli chcemy wydobyć ich kolor. Ja pod zdobienie dałam jedna cieniutką warstwę białego i aplikowałam po jednej warstwie lakieru aby kolory były lekko rozmyte a nie bardzo neonowe.


Wzór pochodzi z moich ulubionych płytek Moyra a dokładnie "Dreamology" nr 27.


Jak widzicie płytka obfituję w różnorakie wzory, nie tylko kwiatowe ale również wszelkiego rodzaju zawijaski, łabędzie, baletnice i łapacze snów. Kupicie ją TU


Do wystemplowania wzoru użyłam lakieru Moyra w kolorze czarnym. Na paznokciach nie akcentowanych tez jest czerń, bodajże z Essence, która nie załapała się na zdjęcie.


Robiłyście kiedyś paznokcie taką techniką jaką widzicie u mnie? Blur effect bo chyba tak to się nazywa ?


Na pewno próbowałyście, jest przyjemna, nie brudzimy wszystkiego wokół i wygląda ciekawie. Nada się zarówno w lecie do słonecznych zdobień jak i zimą w bardziej zdecydowanym kolorystycznie towarzystwie.


Jak widzicie nadal usiłuje zapanować na suchymi skórkami, żadne kremy i olejki nie radzą sobie. Zastanawiam się nad parafiną, ale nie wiem czy coś to da. Jeśli macie jakieś sprawdzone preparaty to zdajcie znać w komentarzu. A ja zapraszam na resztę zdjęć i do zobaczenia w kolejnym poście :)







20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Niby pastele, niby rozmyte a fajnie wyglądają :)

      Usuń
  2. Śliczniaste zdobienie! Kochana Twoje skórki mają się o wiele lepiej niż dawniej - ja to tak postrzegam :) Szkoda, że nie zadowolił Cię kokosik... Spróbuj jojoby albo czarnuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce kokos jest na prawdę genialny, ja oczywiście zapomniałam w poście dodać ze pazury są chyba z zeszłego roku. Mam taki młyn w pracy, że wrzuciłam posta który leżał i leżał i nabierał mocy urzędowej i nie zaznaczyłam, że to archiwum :) Cała ja ... a moje skórki są o niebo lepsze niż dotychczas.

      Usuń
  3. Piekne połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie kolorów wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudo zrobiłaś jako bazę! Jak lody, mniam :)
    Kiedyś prosiłaś, bym dała Ci znać, gdy będę mieć płytkę MoYou do sprzedaży, zatem daję znać - mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och ach, zawsze podobają mi się czarne pazury ♥.♥ Mani pięknie ożywione tym pastelowo-neonowm blurem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham czarne pazury i gdybym mogła nosiłabym je na okrągło :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...