sobota, 29 sierpnia 2015

SREBRNE HOLO :)



Cześć:) Dziewczyny czy Wy tez tak macie, że szkoda Wam czasami zmywać paznokci, bo fajnie wyszły, trzymają się bez zarzutu, podoba Wam się zdobienie które zrobiłyście ? Bo jak tam mam i tak tez się stało tym razem. Żal mi było tych paznokci z naklejonymi cyrkonami, wiec postanowiłam je zostawić a zmienić jedynie sąsiednie, bo poprzedni lakier nie wyglądał już dobrze. Towarzyszem białego piasku jest tym razem srebrne holo od Allepaznokcie o numerze 01. Moje ulubione z holograficznych szarości, a mam jeszcze holo z Colorowo, i ten lakier nie zachwyca mnie zupełnie. Ja widzicie dołożyłam  cyrkonie na kciuku i serdecznym, które pochodzą z przelicznej karuzeli od Marzenki (pisałam o tym w poprzednim poście). Według mnie całość nadal prezentuje się interesująco i zapewne ponoszę to zdobienie ok dwóch, trzech dni. A teraz zdjęcia...jak zwykle sporo :)











16 komentarzy:

  1. No Kochana pięknie,a ten lakierek od allepaznokcie tez mam i jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty od Allepaznokci :) Fajna jakość za niewielkie pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny holoś ;) mam podobny z Colour Alike, ale już mi się kończy właśnie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam z colour alike, chyba shiner lady o ile pamiętam, ale nie przepadam za nim wolę ten z allepaznokcie.

      Usuń
  4. Lubię oglądać Twoje pazurki :) Zawsze są świetnie zestawione kolorki czy dodatki w postaci ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Srebrne holo zawsze wygląda pieknie na paznokciach ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Fajny, holosie z allepaznokcie sa wszystkie takie piękne ☺

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...