niedziela, 18 października 2015

STALOWE HOLO


Cześć :) Ostatnio na instagramie prowadziłyśmy z dziewczynami dyskusję na temat zakupoholizmu lakierowego. Większość z nas jak idzie do sklepu po podstawowe art higieniczne wraca z co najmniej jednym lakierem, bo przecież nie mozna przejść obojętnie obok szaf z kosmetykami, zawsze jest potrzebny kolejny lakier, bo albo ma inny odcień koloru niz ten który mamy w domu albo zapominamy ile lakierów jest w naszym posiadaniu i kupujemy następny. Ja chwaliłam się jaką to mam silna wole, bo po ostatniej wizycie w Rossmanie wróciłam bez lakierów...i co i pstro, na drugi dzień poszłam do zaprzyjaźnionego "pewexu" i kupiłam sliczy lakier OPI za całe 6 zł ( nowy, bez upaćkanej szyjki, beż zepsutej zakrętki) taka to moja silna wola....ha ha...brawo ja :) No dobrze udowodniłam samej sobie ze to nie jest tak jak myślałam, ze nie mogę się oprzeć kolejnej zdobyczy a wtedy w Rossmanie chyba musiałam się bardzo spieszyć ze wyszłam z gołymi rekami. Wracamy do dzisiejszych paznokci...na zdjęciach zobaczycie wspomniany juz wcześniej OPI w kolorze stalowo-szarym z milionem połyskujacych drobinek, na którym niestety nie znalazłam numeru ani nazwy, zeby Wam podac. Do towarzystwa dostał pokazywany juz wcześniej holoś z Alle Paznokcie o numerze 01. Piórka i cyrkonie pochodzą ze sklepu EDbeauty profesjonalne ozdoby do paznokci i możecie je dostać tu i tu. Polecam bo produkty są najwyższej jakości a czas realizacji i kontakt ze sprzedawca świetny. Zapraszam na duzo zdjęć...














                                                          Dziękuję firmie EDbeauty za możliwość testowania produktów

    

8 komentarzy:

  1. Śliczne, lubię takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdobienie jest tak piękne, że nie mogę oderwać wzroku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy ja znów będę miała taaakie pazurki :/ Po mojej pracy w Anglii niestety szlag je trafił i teraz pomimo tego że minął ponad miesiąc nadal są w opłakanym stanie.
    Ps. pięknie malujesz, pięknie zdobisz, lecę dalej wertować Twojego bloga :)
    Pozdrawiam, miłego wieczoru życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i zapraszam na dłużej... A paznokcie na pewno doprowadzisz do takiego stanu jak moje. Wystarczy dobra odżywka.

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...