środa, 7 października 2015

TRIO OD SALLY HANSEN


Cześć :) Dzisiaj będzie post " na szybko" bo padam na twarz, po12 h pracy, a obiecałam na instagramie, ze wieczorem napiszę o nowych lakierach i o nowym mani z ich użyciem. Wstępną zapowiedz już niektóre z Was widziały, szczególnie moje wierne obserwatorki z insta :) Wczoraj przyszły do mnie dwa lakiery które zobaczycie na zdjęciach poniżej, czyli SH Velvet Texture, śliczna czerń o wykończeniu przypominającym w dotyku zamsz...szkoda, że nie możecie tego zobaczyć na fotkach ani pomacać, efekt jest niesamowity. Drugi lakier, to raczej top, naładowany milionem srebrnych drobinek z elementami niebieskiego brokatu czyli SH Gem Crush. Obydwa lakiery kupiłam na stronie Kosmetyki z ameryki maja tam olbrzymi wybór lakierów niedostępnych u nas albo już z naszego rodzimego rynku wycofanych. Trzeci SH to Satin Glam 06 satynowy morski błekit. Bransoletki są oczywiście mojej własnorecznej produkcji i myślę, że nieźle się wpisały w całość :) Zapraszam na zdjęcia...









11 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...