sobota, 6 stycznia 2018

Kinetics part 2


Cześć ;) Dzisiaj w akcji kolejny przepiękny Kinetics jaki nabyłam ostatnim czasem. Zapałałam miłością ogromna do tych lakierów ... ale o tym pisałam już w poprzednim poście :)


Dzisiejszy bohater to cudna szarość. Kocham szarości równie mocno jak czernie. Jeśli nie mam nastroju na czarne mani to właśnie szarość jest wyborem alternatywnym.


Lakier nosi nazwę Urban, jest bezproblemowy w aplikacji i ładnie kryje juz po dwóch cienkich warstwach.


Jako towarzystwo dostał mu się śliczny niebieski Rimmel Bestival Blue. Rimmele lubię za pędzelek. Mimo mojej dużej płytki, jedno pociągniecie tymże pędzelkiem robi całą robotę.


Wzór pochodzi z płytki Moyra Dreamology 27 na której są przeróżne wzory. Od geometrii po totalne szaleństwo w postaci chaotycznych maziaków.


Wszystkie wzory odbijają się bez zarzutu ... ale wiadomo to Moyra i nie może być inaczej. Do stempli użyłam dwóch lakierów Evonails, czerni i srebra, które nie załapały się na zdjęcie ... tak bywa.


Zapraszam na resztę zdjęć i do zobaczenia niebawem ... mam nadzieje :)







18 komentarzy:

  1. Niebieski jest bardzo ładny w fajnie wygląda w połączeniu z szarością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ... ja uwielbiam niebieskie paznokcie :)

      Usuń
  2. Też polubiłam się z tymi lakierami! Połączenie kolorków idealne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. dosyć jasny ten szary, przez co wydaje się być ciekawy, też fajny jako baza pod stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, świetny ten wzór. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten szarak jest śliczny! 🖤 A Bestival Blue zawsze kojarzy mi się z taką inną niebieskoscią, jest taki nietypowy ;) Ślicznie prezentuje się to wszystko w całości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, niby niebieski ale inny niż wszystkie inne niebieskości :)

      Usuń
  6. Fajnie wyszło, podoba mi się ;) Też mam ten lakier Rimmela i bardzo go lubię, choć ja z kolei wolę nieco cieńsze pędzelki ;)
    Za to o Kinetics nigdy nie słyszałam.
    Pozdrawiam serdecznie
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  7. Paznokcie prezentują się olśniewająco! :)
    Lubię takie połączenia kolorystyczne.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...