piątek, 17 lipca 2015

FIOLETOWE LOVE I KOTKI OD EDBEAUTY



Cześć :) Dzisiaj przychodzę do Was z mani w dwóch odcieniach fioletu. Fiolety to nie są moje ulubione kolory ale jak nie mam pomysłu jak je pomalować to najczęściej łapię za fioletowy lakier, chyba na przekór sobie. Do tej stylizacji, jak już pisałam wcześniej, użyłam dwóch lakierów. Jeden to 502 figa z makiem od Colour Alike a drugi to H08 od Delia z kolekcji Coral. Oba sa holograficzne a jakże, wszystkie chyba lubimy holo na paznokciach a latem to już obligatoryjnie. Figa z makiem u mnie kryje po jednej warstwie i już drugiej nie była potrzebna, natomiast pod lakier z Deli musiałam dać kremową bazę w odcieniu zbliżonym do tego holosia, bo w żaden sposób nie krył w 100%, a dokładanie kolejnych warstw mijało się z celem. Żeby nie było tak poważnie dołożyłam naklejki z kotkami od EDbeauty na które miałam chrapkę już od dłuższego czasu aż w końcu zamówiłam na stronie EDbeauty profesjonalne ozdoby do paznokci. Ale dość pisania czas na zdjęcia :)
I jeszcze zdjecia lakierów Coral H08
Colour Alike 502 Figa z makiem
Mam nadzieję że Wam się podoba a jak coś jest nie tak to piszcie śmiało, dla początkującej blogerki każda uwaga jest na wagę złota :)

4 komentarze:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...