piątek, 24 lipca 2015

URODZINOWE PAZNOKCIE


Witajcie :)
Dzisiaj pokażę Wam paznokcie jakie zrobiłam sobie na  urodziny. Nie jest to mani jakieś szczególnie wymyślne ale robiłam je na szybko bo nic nie przychodziło mi do głowy. Chciałam sprawdzić jak się będą spisywać naklejki które zamówiłam sobie w EDbeauty profesjonalne ozdoby do paznokci https://www.edbeauty.pl/. Pierwszy raz kupiłam naklejki cało paznokciowe, wodne bo tylko takie są w stanie dopasować się do moich paznokci. Dlaczego tylko takie...bo mam wypukłe paznokcie i każda próba dopasowania innych kończy się fiaskiem. Niestety jak zobaczycie na reszcie zdjęć top zmarszczył mi naklejkę a zmywacz którym usuwałam resztki zabarwił ją a różowo...beznadzieja. Lakiery jakich użyłam, to moje starocie My secret 144  vanilla i Rimmel 703 rock n roll. My secret musiałam nałożyć trzy warstwy bo prześwitywał wolny brzeg paznokcia i dobił mnie ostatecznie cieniuteńki pędzelek , dlatego tak rzadko gości o na moich paznokciach. Natomiast Rimmel to mistrzostwo świata wśród lakierów średnio półkowych. Jedna warstwa i po sprawie. Generalnie mani mi się podoba za wyjątkiem tego nieszczęsnego topu. Ale czas na zdjęcia...

na zdjęciu powyżej widać jak pięknie jest ściągnięta naklejka przy skórkach :(
Jak widzicie nie zawsze wszystko wychodzi tak jakbyśmy sobie tego życzyły. Czekam na Wasze komentarze i uwagi...wszystkie są cenne :)

8 komentarzy:

  1. śliczne zdobienie :) obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tam ściągnięta naklejka, jak całość świetnie wygląda:))A ten czerwony lakierek jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się podoba. Lubię urozmaicenie na paznokciach - różne kolory, jakiś wzorek:). Ładnie wykonałaś zdjęcia - dobrze pokazują zdobienia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo...czasem mam wrazenie ze zdjęcia sa jakieś takie nie halo...

      Usuń
  4. "Niestety jak zobaczycie na reszcie zdjęć to zmarszczył mi naklejkę" hehe rozkminiałam to zdanie parę razy i myślę, ale kto Ci zmarszczył naklejkę? Zabrakło literki "p". Skapnęłam się dopiero na koniec posta o co chodzi :D zdobienie i tak ładne, pomimo tego. Śliczny ten czerwony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wylapanie błędów, sprawdzałam tekst parę razy i nie widziałam braku literki "p". Widać że czytasz teksty dokładnie a nie wpadasz popatrzeć na zdjęcia. Postaram się na przyszlosc pilnować uciekających literek ☺

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...