niedziela, 27 września 2015

Paznokciowy projekt u Terii, tydzień pierwszy :KWIATY


Cześć :) Dzisiaj zdobienie na pierwszy tydzień projektu u przesympatycznej Teresy z bloga Kolorowy Świat Terii. Tematem pierwszego tygodnia są kwiaty. Moje zdolności do malowania kwiatów są zerowe więc posiłkowałam się ślicznymi naklejkami całopaznokciowymi które otrzymałam w ramach współpracy od firmy EDbeauty profesjonalne ozdoby do paznokci. Naklejki sa w regularnej sprzedaży i możecie je kupić tu. Lakier użyty w tym mani to Rimmel Bestival Blue przepiękny niebieski jednowarstwowiec, na kciuku mam Lovely Baltic Sand nr 6. Do zdobień użyłam tez kolorowych cyrkonii. A teraz zapraszam na resztę zdjęć.









                                                        Dziękuje firmie EDbeauty za mozliwość testowania jej produktów.

                                  
                     

17 komentarzy:

  1. Pięknie Ci to wyszlo Violu,a kolorystyka w całości Moja,uwielbiam niebieski:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie do konca jestem zadowolona, chyba moje paznokcie nie lubia naklejek całopaznokciowych albo jeszcze długo musze trenowac naklejanie :) Ale dziekuje za miłe slowa :*

      Usuń
  2. Cudne!!! Bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne zdobienie :)

    Kochana poklikasz w linki u mnie w najnowszym poście ?
    Bardzo mi zależy :* Z góry dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za mile słowa. U Ciebie już poklikane 😉

      Usuń
  4. Niesamowicie to zdobienie wygląda <3 Piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie to wyszło! i moje ulubione lakiery :)
    buziaczki, obserwuje zapraszam do mnie na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wykorzystałaś te naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, nie lubie naklejek całopaznokciowych, a te własnie takie sa, wiec pokombinowałam jak sie dało :)

      Usuń
  7. Jak mam pomalować lakierem niebieskim paznokcie to mnie trzepie :P No chyba że niebieski jest ładny - jak w tym przypadku i dochądzą do tego jakieś zdobienia - to tym bardziej. Jedne z tych niebieskich które mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...