środa, 25 maja 2016

Sophinowe holo love


Cześć :) Urlopik jeszcze trwa, dół minął mam nadzieję bezpowrotnie, wymalowałam cały balkon i jestem z siebie dumna i na koniec pomalowałam paznokcie. Dużo rzeczy zrobiłam w ciągu zaledwie trzech dni ... aha dzisiaj jeszcze narobiłam pierogów z kapustą. Mój nastolatek da się pokroić za pierogi a z kapustą już w szczególności. Więc jeśli macie jakieś pierogi " na zbyciu " to poproszę kurierem do mnie ;) Nie wiem gdzie mu się to mieści bo jest długi jak miesiąc a chudy jak wypłata ;)
Ale wracając do paznokci ... będzie zdjęciowy tasiemiec. Nie mogłam wybrać kilku zdjęć więc wrzuciłam wszystko, ale podzieliłam je na dwie części, zobaczycie jakie. Głównym bohaterem jest lakier który już pokazywałam parę razy na blogu a mianowicie Sophin 206 czyli przepiękne holo w kolorze srebrnym. Obiecałam, że pokaże w słońcu i tadam ... jest. Choć szczerze przyznam słońce robiło mnie dzisiaj w konia i holo efekt jest nie do końca widoczny tak jak powinien. W pierwszej części lakier solo żebyście podziwiały jego urok. Zapraszam ...









A teraz część druga czyli holo wystemplowane. Jako lakier stemplowy użyłam przepięknego koloru stalowo - czarnego od B. loves plates czyli BLP 17 B. a Twilight. Lakier jest genialny i odkąd go kupiłam stempluję tylko nim. Wzór jest odbity z płytki BP - 09 którą kupiłam na Aliexpress. Płytka ma cztery wzory cało-paznokciowe i kilka pojedynczych. Wszystko odbija się bez zarzutu. Zapraszam na zdjęcia ...












Dziękuję firmom Sophin Polska i Cosmo Art za możliwość testowania produktów. Tytuł ambasadorki zobowiązuje ale moje opinie, pomimo tego są zawsze obiektywne i fakt współpracy nie ma tu nic do rzeczy.


Napiszcie mi które mani bardziej Wam się podoba i czy macie w swoich lakierowych zbiorach jakieś Sophiny. Co sądzicie o połączeniu holo i stempli czy nie jest tego zbyt dużo jak na jedno mani ?
Przypominam, że wszystkie lakiery Sophin możecie kupić w polskim sklepie internetowym firmy Sophin Cosmetics.


18 komentarzy:

  1. świetnie wygląda z tym wzorkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy kochają pierogi z kapustą (i grzybami) ;-) Holo Sophin bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great holo! And I like your stamping)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My stamping are not yet perfect . Thanks Yulia :*

      Usuń
  4. Świetnie to wygląda :) Jednak dla mnie jak na taką świetną pogodę za ciemne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym nie pomyślałam, faktycznie wyszły dosyć ciemne przez te stemple.

      Usuń
  5. Z wzorem i bez lakier świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sophin piękny, a ze stemplami jeszcze piękniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie rewelacja, a ze stemplami jeszcze ladnniej too wygląda😀😀natomiast co do pierogów to ja uwielbiam ruskie😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też preferuje "ruskie" ale moja młodzież je wszystkie i w ilości która mnie przeraża ;)

      Usuń
  8. podobny do shiner lady z colorowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tylko shiner lady ma wykończenie błyszczące a sophin satynowe

      Usuń
  9. Pierogi tylko ruskie ;p a mani jest mega śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana ... też najbardziej lubię ruskie

      Usuń
  10. Pierogi z kapustą uwielbiam ;)) Holoś oczywiście boski a z stemplem tworzą zgrany duet *_* U mnie dzisiaj cały dzień pochmurno i też nie ma szans na dobre zdjęcia :( Miłego popołudnia Violu :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj pogoda ja w Bollywood ... czasem słońce czasem deszcz ;) Dobrej nocy :*

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...