czwartek, 27 października 2016

Astor w Paryżu


Cześć :) Za oknem jesiennie a u mnie Paryż na paznokciach. Ale kto powiedział, że jak Paryż to tylko latem ... jesienią też jest pięknie. Moim marzeniem jest pojechać właśnie do Paryża a póki co przywołuję Paryż na paznokciach.


Głównym bohaterem są naklejki z elementami paryskiej infrastruktury ... wieża Eiffla, Moulin Rouge i inne. Naklejki pochodzą od sprzedawcy Nails Sticker którego produkty kupicie tylko i wyłącznie na Allegro a dokładnie TU. Aplikacja naklejek nie stwarza żadnych problemów, dedykowane są do wszystkich rodzajów paznokci tzn. hybrydy, żele i paznokcie naturalne. Naklejki są ultra cienkie, dzięki czemu idealnie przylegają do płytki.


Pierwszy Astor użyty w tym mani to 024 Lavender dream który już pokazywałam na blogu. Fajnie kryje mimo tego że jest bardzo jasny.


Drugi to Astor 004 Pink Sunset blady róż, trochę gorszy w pigmentacji i aplikacji niż poprzednik. Tymi dwoma kolorami zrobiłam ombre a przynajmniej próbowałam zrobić, bo przyznam szczerze że trochę się rozczarowałam. Musiałam naprawdę dużo warstw położyć żeby cokolwiek było widać ( biała baza pod spodem). Paznokcie nosiły mi się fajnie mimo mojego z nich niezadowolenia. Może następnym razem lakiery użyję w innej technice i wtedy będzie ok. Zapraszam na resztę zdjęć ...







16 komentarzy:

  1. Fajny efekt:) takie inne są, ale bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, póki co przywołuje Paryż na paznokciach:)

      Usuń
  3. Podczas wyprzedaży w Rossmannie kusiły mnie te lakiery, cieszę się, że jednak ich nie kupiłam :) Zdobienie bardzo miłe dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze zrobiłaś, ja jestem rozczarowana choć zawsze lubiłam Astory :(

      Usuń
  4. Cudowne <3 jak ja tęsknię za Paryżem... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, ze choć na chwilę Cie tam zabrałam :)

      Usuń
  5. Piękne naklejki! Też marzy mi się Paryż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Romantyczny ten projekt kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...