sobota, 5 listopada 2016

Jesiennie z Golden Rose


Cześć :) Listopad zaczynamy w klimacie iście jesiennym. Wszędzie liście i na paznokciach też. Nie lubię jesieni przez deszcze i wiatr ... ale jak się trafia złota polska jesień to jestem jak najbardziej na tak. Do wykonania dzisiejszego mani użyłam lakierów Golden Rose Express Dry. Taka jesienna piąteczka. Udało mi się fajnie dobrać kolory, bo jest i jasna baza i lakiery w kolorach rdzy, miedzi, bordo po ciemny brąz. Jedna warstwa każdego z nich, za wyjątkiem najjaśniejszego, załatwia sprawę krycia. Seria Express Dry to moja ulubiona, ze względu na pędzelek i szybkość wysychania. Poniżej zobaczycie każdy z kolorów na oddzielnym zdjęciu. Na każdej z buteleczek umieściłam numer lakieru żeby było łatwiej skojarzyć kolor z numerem i żeby nie przynudzać z opisem każdego koloru z osobna.






Wzór listków pochodzi z płytki B.06 classy & chic od B.loves plates. Kupiłam ją na wyprzedaży u Notcopyacat. Zaglądajcie do Anety ma fajną zakładkę wyprzedażową. A wracając do płytki ... no cóż jest świetna, ale to wiecie, bo macie w swoich zbiorach z pewnością niejedną płytkę od Ani. Ja swoją kolekcję sukcesywnie powiększam. Mam już kolejna która czeka w kolejce na recenzję.





Wzór odbijałam moim ukochanym clear stamper zakupionym na Aliexpress za grosze. Stempel jest duży bo średnica gumy to 4 cm i na moją długą i szeroką płytkę jest idealny. Jak Wam się podoba taka jesienna stylizacja. Lubicie tematyczne paznokcie ... lubicie wiem, bo sama tez je lubię. Zapraszam na resztę zdjęć i czekam na Wasze komentarze.














40 komentarzy:

  1. Uwielbiam lakiery z tej firmy, świetne kolorki ;) Obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba to zdobienie. I te kolory na jesień jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  3. 82 szczególnie mi się podoba :) Zdobienie cudownie oddaje jesienne klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne mani, idealne na jesień :) Kolorki też bardzo ładne, chyba się na któryś skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat tych lakierów nie miałam:) ale moje ulubione są z indigo. Rzadko kiedy maluje pazurki bo moja praca na to nie pozwala:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli preferujesz hybrydy :) ja kocham zmiany na paznokciach i do hybryd za nic w świecie nie mogę się przekonać.

      Usuń
  6. Ślicznie wyszło :) Kochana - już listopad ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ... faktycznie listopad, dzięki za czujność, już poprawiłam ;)

      Usuń
  7. Fajne te kolory, a zdobienie cudne, zwłaszcza stempel :)
    Od Ani mam 2 płytki i chcę więcej, najlepiej wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. GR mają śliczne odcienie lakierów, ale posiadam kilka z różnych serii i niestety szybko schodzą z moich paznokci :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to kwestia bazy pod lakier. Jaka stosujesz ?

      Usuń
  9. 85 wpadł mi w oko :) Bardzo jesienne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście stylizacja bardzo jesienna. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Slicznie to wszystko wyglada, zawitała prawdziwa jesień

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdobienie, powiało jesiennym chłodem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdobienie! :)

    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...