wtorek, 15 listopada 2016

Kropeczkowo i nowy projekt u Elizy


Cześć :) Zapraszam Was dzisiaj na kropeczkowo. Pazurki pomalowałam na potrzeby nowego projektu u Elizy który rusza 13 listopada. Jeśli jesteście zainteresowane to wpadnijcie do Elizy na bloga i dołączcie do projektu. Na pasku bocznym macie banerek który przeniesie Was do projektu.


Kolorem bazowym w tym zdobieniu jest śliczny, delikatny Sophin 17 który otrzymałam w ostatniej paczce ambasadorskiej. Kolor to bardzo delikatny, pastelowy lila z subtelnymi nutami szarości. Cudo kryjące po dwóch warstwach. Kupicie go, jak i wiele innych Sophinów w polskim sklepie internetowym Sophin Cosmetics a dokładnie TU.


Kropeczki zrobione są również Sophinami o numerach 365 Deep Water z kolekcji Blue Lagoon w pięknym szafirowym odcieniu i numerem 51  kolekcji Vinyl w kolorze amarantowym. Obydwa Sophiny są świetnie napigmentowane i będą się doskonale nadawały do stemplowania ... sprawdziłam :)


Trzecim kropeczkowcem jest Mistero Milano Deep Sea z kolekcji Blu Profondo. Jest to mój pierwszy lakier z Mistero Milano i już wiem że nie ostatni. Kupiłam go razem z innym pięknym kolorem na targach kosmetologicznych podczas Kongresu LNE. Wzięłabym więcej kolorów ale stoisko Mistero Milano nie było chyba odpowiednio przygotowane do targów ponieważ oprócz totalnego chaosu na stoisku zabrakło podstawowej rzeczy czyli wzorników z kolorami. Trzeba było prosic panią z obsługi żeby pokazywała kolor który chcemy obejrzeć,, a ze regał z lakierami był oddalony od lady to nie bardzo można było wyłapać wzrokiem jakieś fajne kolory. Ja oczywiście jak na upierdliwca przystało przegoniłam babę od lady do regału z dziesięć razy aż spojrzała na mnie dziwnie. Grzecznie zwróciłam wtedy uwagę, że jeśli firma wystawia produkty na targach powinna mieć wzorniki dostępne dla klienta a nie kazać mu się domyślać koloru. Cała ja !!!


Tak prezentuje się kropkowa czwóreczka, kolory są fajne, pigmentacja super ... aha zapomniałam wspomnieć przy Mistero Milano, że te lakiery są również doskonałe do stempli. Próbowałam i ten kolor i jeszcze inny który kupiłam i oba są rewelacyjne.


Poniżej zobaczycie duuuzo zdjęć Sophina ale tak mi się podobał że nie umiałam się ograniczyć. A tak btw kupiłam aparat, postarałam się o inne oświetlenie i mam nadzieję ze zdjęcia wyglądają inaczej. Jeśli macie jakieś uwagi to śmiało ... zazwyczaj fotki robiłam smartfonem wiec przeskok do aparatu jest dla mnie trochę skokiem na głęboką wodę.



Popatrzcie jakie ładne są Sophiny i nawet kolorystycznie pasują do siebie. Są to najlepsze lakiery jakie miałam do tej pory i polecam je z czystym sumieniem. Zapraszam na resztę zdjec i czekam na opinie ...















Nazbierało się tych fotek ...




28 komentarzy:

  1. Fajne :) Też bym pewnie skomentowała przygotowanie stoiska :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się nie mogłam powstrzymać, zresztą to nie jedyne stoisko które dało ciała.

      Usuń
  2. Śliczny wzór <3 Bardzo mi się podoba i może przy kolejnej okazji coś u siebie podobnego zmaluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a Ty oczywiście spróbuj, kropki to taki wdzięczny wzór :)

      Usuń
  3. Śliczne kropeczki :D Bardzo delikatne mani, a te kolorowe kropki ładnie je ożywiają. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemne zdobienie ;-) Proste i bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie miało być proste ale efektowne :)

      Usuń
  5. Jakie śliczne, urocze kropeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie wesołe słodziaki! Prawdziwe groszki :D A jakie fajne bransoletki ;)<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był pomysł na wesołe kropki, a bransoletki to mój hand made :)

      Usuń
  7. ładnie wyszło :) słodkie są te kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne, dziewczęce pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne, urocze zdobienie :D Też biorę udział w tym projekcie, post będzie w sobotę ^^ Kropki to mój ulubiony motyw na paznokciach :D
      A zdjęcia bardzo ładne, jak na początki z aparatem zamiast telefonu jest super! :) Tak naprawdę to najlepiej jest robić dużo zdjęć i w ten sposób poznać swój sprzęt, wtedy ich jakość będzie jeszcze lepsza :) Powodzenia :*

      Usuń
    2. Dziękuję za podpowiedz, staram się robić bardzo dużo zdjęć z różnymi ustawieniami aparatu i wybieram te które zasługują na pokazanie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...