czwartek, 12 października 2017

Jesiennie i klasycznie z Golden Rose


Cześć:) Znowu nie dotrzymałam słowa :( Obiecałam Wam, że postaram się pisać w miarę regularnie i co ... i nic z tego nie wychodzi. Nie mam czasu ... uwierzycie? Paznokcie maluję owszem, ale nie co drugi dzień jak to bywało za starych dobrych czasów, ale raz w tygodniu !!! Nie do pomyślenia a jednak.


Dziś zapraszam na szybki post o lakierach Golden Rose. Lubię te lakiery za krycie, kolory, konsystencję i przede wszystkim za pędzelek. Jest idealny :)


Pierwszym GR jest lakier o numerze 16 z kolekcji ICE CHIC. Śliczny, zgaszony beż wpadający w fiolet. Na zdjęciu oczywiście tego fioletu nie widać, no bo jakżeby się udało uchwycić tak ulotny efekt, ale w świetle dziennym jest. Krycie jedna grubsza warstwa.


Drugi Golden to numer 46 w kolorze głębokiego bordo. Tak jak poprzednik krycie ma znakomite. Cieszy mnie fakt, że nie barwi płytki ani podczas noszenia ani podczas zmywania.


I trzeci z rodzinki ICE CHIC czyli top brokatowy w kolorze fioletowym o numerze 103. Bardzo drobny, ładnie rozkłada się na paznokciu. Nawet podczas zmywania nie było jakiegoś większego problemu, wystarczy przytrzymać wacik nasączony zmywaczem i gotowe.


Lubicie lakiery ICE CHIC czy preferujecie inna kolekcję ? Ja jeszcze lubię EXPRESS DRY za pędzelek i aplikacje. Zapraszam na kilka dodatkowych zdjęć i do zobaczenia ... niebawem.









P.S. Zapraszam do zakładki wyprzedażowej może znajdziecie tam coś dla siebie :)

26 komentarzy:

  1. Ja lubię wszystkie, choć Rich chyba najbardziej ;) Prawdziwie jesienne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rich był na początku moim faworytem a teraz te maluchy :)

      Usuń
  2. Lubię serię Ice Chic, ale najwięcej jednak Rich Color ze względu na lepsze krycie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Rich kryje lepiej choć mnie się kiedyś trafił totalny bubel ... ale to jednorazowy przypadek :)

      Usuń
  3. Genialne jesienne zdobienie. Uwielbiam takie kolorki. Mam zaplanowane zrobic takie mani wkrotce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten 46 jest śliczny :) choć na zdjęciach bardziej wygląda na taki mocny fiolet :) ale i tak piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jego odcień zmienia się pod wpływem padającego nań światła.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Lubię takie ... spokojna odskocznia od bardziej zdecydowanych kolorów :)

      Usuń
  6. Fajne kolory, szczególnie ten z numerem 16 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, miałam go już wielokrotnie na paznokciach w różnych kombinacjach.

      Usuń
  7. Bordo zdecydowanie skradło moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne odcienie, bardzo jesienne ;) mam wiele lakierów GR, ale moje ulubione serie to Rich i Color Expert ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolorki. Uwielbiam serię Ice Chic!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jak bardzo się z Tobą łączę w bólu! Też maluję pazury raz w tygodniu, publikuję też dużo mniej...wszystko z powodu braku czasu. Zwariować można z tym dzikim tempem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co się dzieje, czy czas leci szybciej, czy ja się starzeje, ale gdyby doba miała 72h to może bym się wyrobiła ze wszystkim:)

      Usuń
    2. No ewidentnie doba się skurczyła! :P

      Usuń
  11. Bardzo podoba mi sie całość. Fajnie to ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...