niedziela, 24 kwietnia 2016

Neonowo z Sophin



Cześć :) Dzisiaj na paznokciach neon. Neon od Sophin o numerze 230 czyli soczysta zieleń. Lakier należy do kolekcji Vinyl i jest lakierem z gatunku żelkowych. Takie lakiery wymagają białej bazy pod spod albo miliona warstw, żeby idealnie zakryć biały, wolny brzeg płytki, no chyba że ktoś preferuje krótkie paznokcie to wtedy taki lakier będzie idealny po dwóch wartstwach. U mnie widzicie trzy warstwy na bieli ... dlaczego tak dużo ... dlatego że lakier bardzo specyficznie kryje płytkę. Jeśli na pędzelku jest mała "porcja" lakieru to robią się nam prześwity, jeśli nabierzemy go więcej, to tam gdzie rozpoczynamy aplikację kolor pozostaje ciemniejszy w stosunku do reszty płytki i wielokrotne poprawianie nie daje pożądanego efektu, trzeba nałożyć kolejną warstwę aż do uzyskania zadowalającego krycia. Nie jest jakimś wielkim problemem taka ilość warstw, ponieważ lakier jest bardzo rzadki wiec na paznokciu nie robi się skorupa. Jako kolor towarzyszący widzicie czerń, też marki Sophin o numerze 2. Idealne krycie już po jednej warstwie, wysychanie błyskawiczne, choć neon też wysychał w extra tempie. Na neonie zrobiłam stemple, żeby trochę złagodzić jego neonowość, wzorem pochodzącym z płytki BP-L003 od Born Pretty Store. Tą płytkę chyba lubię najbardziej, bo eksploatuję ją już trzeci raz. Dostałam ją w ramach współpracy właśnie od Born Pretty Store a możecie ją kupić TUTAJ korzystając z mojego kodu rabatowego. Na czerni, żeby nie było smutno, dałam ćwieki w kolorze neonowej zieleni. W tle na zdjęciach zobaczycie nowość jaką sobie zafundowałam, a mianowicie silikonową matę do stempli. Super sprawa do robienia naklejek stemplowych, do ich kolorowania czy zwyczajnie do malowania paznokci w celu zabezpieczenia powierzchni na której pracujemy. Matę zmywamy tym samym zmywaczem co paznokcie, mamy tam nadrukowane kontury palców z paznokciami w dwóch kształtach aby lepiej nam było dopasować wzór ze stempla. Są takie wzory, które trzeba położyć na paznokciu precyzyjnie a wtedy jak wiecie uparcie nie wychodzi nam ta sztuka i właśnie do tego może posłużyć mata. Taki wzór odbijamy na niej na wcześniej położony lakier bezbarwny a potem delikatnie podważając ściągamy naklejkę z maty i możemy bez błędu i drżenia ręki nałożyć ją na paznokieć. Ja będę póki co stosowała matę właśnie do odbijania stempli bo niestety ten stempel który mam okazuje się ostatnio za mały na moją płytkę a że czekam na przesyłkę z większym stemplem to muszę się jakoś do tego czasu ratować. Paznokcie nosiłam aż 6 dni ... niemożliwe a jednak ... tak mi się podobały, że nie chciałam ich zmywać. Spokojnie mogłabym nosić drugie 6 dni bo nic się z nimi nie działo. Zapraszam na zdjęcia ...













Dziękuję Sophin Polska i Cosmo Art za to, że dały mi możliwość bycia ambasadorką a co za tym idzie możliwość testowania produktów. Fakt, że posiadam ten tytuł w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię o produktach. 


Dziękuję również Born Pretty Store za zaufanie i możliwość testowania produktów. Zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego na wszystkie nieprzecenione indeksy.


34 komentarze:

  1. Pazurki ładne, jak zwykle, ale co to za mata tam w tle? Zaintrygowała mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mata silikonowa, zabezpiecza miejsce pracy, przydatna przy stemplowaniu, nie musisz mieć mnóstwa ręczników papierowych żeby podłożyć pod płytkę, lakier z płytki ląduje bezpośrednio na macie, idealna do naklejek stemplowych.

      Usuń
  2. Pięknie zmalowałaś <3 Też chcę taką matę, muszę zerknąć gdzieś u siebie za nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie raczej nie dostaniesz, ja zamówiłam na Ali. Jak będziesz chciała podam link :)

      Usuń
  3. Mam Toxic Apple od Models Own i też wymaga bieli, jest taki żelkowy. B. ładne mani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś dawno dawno temu chorowałam na Modelkę neonową ale była zbyt droga dla mnie ... teraz wiem, że Sophin jest identyczny.

      Usuń
  4. Fajny kolor :D, ale moją uwagę skupiła mata, chętnie bym ją widziała u siebie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To obierz kierunek Ali a jak będziesz chciała podam Ci link.

      Usuń
  5. czern z zielenia zawsze sie swietnie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam pierwszy raz takie zestawienie ale na pewno nie ostatni ;)

      Usuń
  6. Energetyczne mani Violu :D Uwielbiam połączenie czerni z tak soczystymi kolorami :)) Ślicznie i miłego popołudnia :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu :* Dla Ciebie również miłego popołudnia :)

      Usuń
  7. Super soczysty kolor! Pięknie komponuje się z czarnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. akurat zielony to nie mój kolor ale to zdobienie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory to rzecz gustu, nie wszystko musi nam sie podobać, ale dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  9. Cuuudna zieleń! Ten sam wzór niedawno nosiłam na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne mani, a ten zielony cudowny! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...