wtorek, 20 grudnia 2016

Techno mani


Cześć :) Dzisiaj na pazurkach techno mani. Tak dla odmiany  bo dawno nie było nic zwariowanego. Od razu na wstępie muszę się Wam wytłumaczyć z ilości zdjęć i ich wizualizacji. Kupiłam nowy sprzęt i jak to na początku testuję, próbuje i bawię się szukając najbardziej optymalnych ustawień. Stąd fotki, tak jak ta powyżej, z filtrem, który zmienił i kolor i charakter zdjęcia.


Na pierwszy ogień idzie mój najnowszy nabytek czyli lakier P2 Techno Chrome  070 Ice Queen. Jak ja żałuję, ze nie wzięłam wszystkich chromów z tej serii ... oj głupia ja :( Lakier ideał, krycie ... jedna warstwa i ani grama więcej, tyle tu widzicie. Idealny do stemplowania. Na żywo wygląda obłędnie.


Drugi lakier to Moyra w kolorze czarnym dedykowana stemplom. Odbija pięknie z najdrobniejszymi detalami. Nie rozmazuje się pod topem, choć tutaj akurat paznokci nie topowalam.


Wzór pochodzi z płytki MoYou London Time Traveller 03 Back To The 70's. Te płytki to klasa sama w sobie, wiec nie będę się tu rozpisywała. Macie, znacie, lubicie a jak nie macie to czas to nadrobić :)


Jak fajnie wygląda w macro ten wzór ... ups sorki za niedoczyszczone skórki. Dopiero teraz to widzę ... wstyd :( Lakiery P2 kupicie w drogeriach HEBE, płytki MoYou na allegro lub w sklepie formowym TU a lakier do stempli Moyra TU . Ja swój dostałam w ramach testów od firmy NBS która jest dystrybutorem Moyra w Polsce. Zapraszam na resztę zdjęć i tak jak pisałam wyżej będą w różnych stylach i ustawieniach aparatu.




















22 komentarze:

  1. Świetne energetyczne mani!!! Powiedziałabym, że karnawałowe ;) Ja nie wiem, zastanawiam się czy trafiłam na jakiś kiepski egzemplarz Moyry, ze tak blado mi odbija? ... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam białą i czarną Moyre i oba są bez zarzutu. Może rozwarstwiony, zroluj buteleczkę parę razy w rękach i zobacz, choć te lakiery nie powinny się rozwarstwiać.

      Usuń
  2. Śliczne:) Bardzo podoba mi się bazowy kolor a te kulko - bąbelki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję, faktycznie płytka jest fajna :)

      Usuń
  3. O widać lepsze zdjęcia Violu - sprzęt wymiata :) a testów z ustawieniami nigdy dosyć - ja też to mam, ciągle coś kombinuję :D Moyra świetnie odbija *_* a mani jest super :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Słońce ... uczę się nowego sprzętu i kombinuje z oświetleniem :) Buziaki :*

      Usuń
  4. Rewelacyjnie wygląda to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie wpasowałoby się w klimat sylwestrowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci ze szybko i w Niemczech znika z polek :o chciałam online z dm zamowic i tez klapa 😔

    OdpowiedzUsuń
  7. U siebie bym się źle czuła z takim kolorkiem, ale u kogoś by zwrócił moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki właśnie jest ten kolor, u innych zawsze wydaje się fajniejszy :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...