piątek, 7 października 2016

Sophin 81 i neonowe stemple

Cześć :) Dzisiaj na paznokciach piękny Sophin 81. Kolor tak nieoczywisty, że aż trudno mi go opisać. Nie jest to ani beż, ani szary. W pierwszej chwili skojarzył mi się z błotem ... wiem, że to dość dziwne skojarzenie, ale nie znajduje innego. Niemniej jednak na paznokciach jest przecudowny. Solo wygląda obłędnie i na pewno jeszcze nie raz będę go wyciągała z helmera.


Wszystkie lakiery Sophin, w tym Sophin 81, kupicie w sklepie internetowym Sophin Cosmetics klikając w biało-czerwona flagę. Przekieruje to Was do sklepu w wersji polskojęzycznej. Na stronie Sophin Cosmetics możecie rownież poszukać inspiracji do wykonania mani klikając w kółeczko Instagram. Polecam, bo oprócz fajnych pomysłów na paznokcie znajdziecie tam swatche prawie wszystkich lakierów, więc wybór koloru podczas zakupów jest ułatwiony.


Do wystemplowania wzoru użyłam moich nowości, zakupionych w sklepie Colorowo.pl podczas ostatniej wyprzedaży. Zdążyłam na ostatnią minutę i cieszę się niezmiernie bo wpadły mi w łapki lakiery do stempli o których marzyłam ale mój portfel mówił ... nie, nie i jeszcze raz nie. Tym razem nie protestował, lakiery były w bardzo promocyjnej cenie. Ten śliczny róż to B. a Fuchsia Flash, obłędny neon, gęsty, idealny do stemplowania i nie śmierdzący.


Fiolet to B. Lilac Sweater i wzięłam go pomimo mojej niechęci do fioletów bo jest metaliczny i na swatchach mnie oczarował. Jest równie genialny co różowy i tez nie śmierdzi. Dla mnie to plus bo mam w domu osoby uczulone na zapach lakieru i zmywacza.


Wzór łatek pochodzi z płytki MoYou London The Pro którą to kupiłam na wyprzedaży u Anety z bloga notcopyacat. Nie jest to mój jedyny i nie jest to pierwszy zakup u Anety. Jak tylko widzę info że zakładka jest uaktualniona, biegnę czym prędzej bo wiem, że znajdę tak jakąś perełkę .. i znajduję :)


Jak Wam się podoba takie nietypowe zestawienie kolorystyczne ? Może powinnam te stemplaki pokazać na białej bazie ... ale prawie wszyscy tak robią a ja chciałam inaczej. Zapraszam na resztę zdjęć i oczywiście czekam na Wasze uwagi :)






A na koniec popatrzcie jeszcze co kupiłam w Colorowo.pl





34 komentarze:

  1. Te lakiery są świetne! Widać po tym różu, że pigmentację ma super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, chyba powinnam dołożyć coś do zakładki wyprzedażowej. Tylko co? ;D
    Ten różowy neon do stemplowania mam i bardzo lubię. Ładnie wyszło. Lubię czasem takie 'błotkowate' odcienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No moja droga nie masz wyjścia. Czas uzupełnić zakładkę :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne zdobienie, takie radosne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) i witam wśród moich obserwatorów :)

      Usuń
  5. Róż cudnie wygląda ! Tym razem musiałam sobie odpuścić promocję na colorowo ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam przepuścić takiej okazji, bo wstyd się przyznać ale to są moje pierwsze stemplaki od Colour Alike ;)

      Usuń
  6. też ostatnio napadłam na colorowo, bo wygrałam bon w konkursie ;) lilac sweater i mint wpadły do mojego koszyczka wraz ze kilkoma innymi ;) ostatnio bardzo lubię takie 'błotno'-neutralne odcienie i sądzę, że ten również chętnie widziałabym w mojej kolekcji Sophinów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluje wygranej. Ja najchętniej kupiłabym wszystkie stemplaki od Colour Alike :)

      Usuń
  7. Świetny jest ten róż i bardzo fajnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne mani. Uwielbiam lakiery do stempli od CA. I ta najnowsza kolekcja Hello Autumn mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też patrzyłam na tą nową kolekcję. Świetna jest :)

      Usuń
  9. Bardzo ładne i ciekawe zdobienie :) Super odcień tego szarego Sophin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. To prawda ten kolor jest bardzo uniwersalny :)

      Usuń
  10. Mi ten kolorek kojarzy sie z... betonem :) Ale może to kwestia światła :) Natomiast UWIELBIAM !!! połączenie takich odcieni z różem, dlatego też Twoje mani podoba mi się BARDZO <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ten neonowy róż już od dawna mnie kusi. A widzę że prezentuje się świetnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...