sobota, 18 czerwca 2016

Kolejne Sophiny do kolekcji


Cześć :) Dziś post króciutki ale za to chwalipięcki ;) Chcę Wam pokazać kolejne Sophiny które trafiły do mnie w ramach mojego ambasadorowania. Tak naprawdę dostała osiem lakierów choć na zdjęciach jest ich siedem, i żeby było śmieszniej to nie wiem dlaczego, zapomniałam o ósmym czy co ? Dostałam lakier z mojej ulubionej kolekcji Matte Allure którą możecie dostać TUTAJ , kolejny piasek, tym razem neonowy, dostępny TUTAJ. Znalazł się tez lakier żelowy ... neonowy-zakreslaczowy który kupicie TUTAJ  i lakier z kolekcji Macaroons czyli brzoskwinka do kupienia TUTAJ . Ale najbardziej cieszę się z tego, że mogę spróbować nowości czyli lakierów z kolekcji Blue Lagoon. Sklep Sophin  ma już dostępna całą kolekcję składająca się z 8 buteleczek. Ja dostałam trzy z nich ... przepiękny lazurowy błękit o numerze 363 i nazwie Azure Glow, brokatowy, żelkowy idealny jako top, ale też do samodzielnego malowania o numerze 367 i nazwie Cruise Show  i głęboki szafir o numerze 366 i nazwie Mysterious Midnight. Jestem zachwycona tymi kolorami i nie ukrywam, że zgarnęła bym je wszystkie :) Już niebawem pokaże jeden z nich, mam go obecnie na paznokciach i nie mogę się napatrzeć. A teraz Was moje drogie zapraszam do podziwiania ...







 Dziękuję Sophin Polska i Cosmo Art za cudowne lakiery które mam zaszczyt testować i recenzować.

A tutaj macie całą kolekcję Blue Lagoon ... czyż nie jest piękna ?

zdjęcie pochodzi ze strony sklepu http://sophin-cosmetics.com/

11 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...