poniedziałek, 13 czerwca 2016

Urodzinowe rozdanie

 URODZINOWE ROZDANIE


Jest, jest, jest ... już niebawem minie pierwszy rok istnienia bloga. Nie wierzyłam, że to się uda, nie wierzyłam, że wytrwam w pisaniu, że znajdę na to czas, nie wierzyłam, że ktokolwiek będzie chciał czytać to co piszę i oglądać moje paznokcie. A wszystko to zaczęło się 14 lipca dzięki kobiecie, która mocnym kopniakiem w tyłek, wrzuciła mnie do blogosfery. O kim mowa ... wiecie doskonale ... o Marzenie z bloga Sisters Nails . To Ona pierwsza zobaczyła moje pazury na Insta, zachwyciła się nimi i kazała założyć bloga, nie mogłam nie posłuchać, w końcu Marzena nie była nowicjuszem w gronie blogerek i wiedziała o co chodzi w tym całym blogowaniu. Jak dopadały mnie chwile zwątpienia to Marzenka dawała motywację, chwaliła, mówiła ze nie można się poddawać. Dzięki Tobie kochana zyskałam spore grono blogowych koleżanek, poznałam fajnych ludzi którzy tak jak ja niedawno zaczęli swoja przygodę z blogiem. A Ty Marzenko, już zawsze zostaniesz moja mentorką, moim blogowym guru i psiapsiółką, co prawda na razie wirtualną ale kto wie, życie potrafi nas tak zaskoczyć, że wierze w to iż dane nam będzie kiedyś, gdzieś się spotkać. W przeciągu tego roku nawiązałam kilka współprac, niektóre umarły śmiercią naturalną, inne są sporadyczne ale są też takie które są siła napędowa bloga i pozwalają się rozwijać i mnie i blogowi. Organizowałam dla Was rozdania, które nauczyły mnie co nieco o blogowych "układzikach", zostałam Ambasadorką Sophin Cosmetics i mam nadzieję, że moje ambasadorowanie będzie trwało i trwało. Zaangażowałam się aktywnie w promowanie lakierów Sophin i dzięki temu bardzo zaprzyjaźniłam się z Rusłaną z Cosmo Art, firmy która jest głównym dystrybutorem tych lakierów w Polsce. Usłyszałam od Was wiele dziwnych pytań, trochę pretensji ... ale nie pamiętam tego. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na kolejny rok albo i dłużej. A teraz trochę suchych faktów:

* łączna liczba wyświetleń bloga to 23 965
* najwięcej wyświetleń miał post podsumowujący listopad (aż muszę zajrzeć co tam takiego było )
* liczba wyświetleń na FB to 552
* również FB był najczęstszą witryną która odsyłała Was  do mojego bloga robił to aż 938 razy
* najchętniej oprócz strony głównej odwiedzałyście stronę współpracową 154 wejścia
* najwięcej odbiorców moich treści mam w Polsce 16370 ale w czołówce palują się też Niemcy 2535, Francja 1064, Rosja 803, Stany zjednoczone 721, Hiszpania 672, Turcja 460, Wielka Brytania 250, Ukraina 161 i Portugalia 98
* mam tez spore grono obserwatorów bo aż 117 osób ( było więcej ale uciekły)
* opublikowałam dla Was 153 posty ... wow

Dziewczyny jestem pod wrażeniem samej siebie, na prawdę nie myślałam, że tak długo wytrwam w tym co robię i powiem więcej wciąga mnie to coraz bardziej :) A to dzięki Wam, dzięki temu, że jesteście ze mną, że chcecie mi towarzyszyć w mojej pasji jaką jest malowanie paznokci. W nagrodę za Waszą wytrwałość i za to, że jesteście tu ze mną mam dla Was rozdanie urodzinowe. Świętujemy pierwszy rok istnienia bloga i moje "18+" urodziny bo te dwie daty są w malutkim odstępie od siebie. Nagrody będą dwie, fajne bo mam fajnych sponsorów, nagroda główna i dodatkowa i coś jeszcze ... niespodzianka dla moich TOP 10 ... to za Wasze zaangażowanie i komentarze :) Na potrzeby rozdania stworzyłam osobna stronę URODZINOWE ROZDANIE i tam znajdziecie wszystkie informacje dot. rozdania, baner, regulamin i zdjęcia nagród i tam też poproszę abyście się zgłaszały.

To co zaczynamy świętowanie ?


11 komentarzy:

  1. Powodzenia w dalszym blogowaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Violu bardzo dziękuję Ci za tak mile słowa,wiesz dla mnie to bylo normalne pomoc Ci bo taka jestem,a to ze tak pieknie rozwinelas skrzydla to juz twoja zasluga bo Ty jestes zdolna kobitka,z glowa pelna pomysłow i przede wszystkim umiejętności dlatego zycze Cimoja psiapsiolko kolejnych lat blogowannia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce gdyby nie Ty nigdy nie odważyłabym się na blogowanie. To dzięki Tobie poznałam fantastycznych ludzi, nawiązałam przyjaźnie i odważyłam się pokazać moje pasje. Dziękuję Ci jeszcze raz z całego serca :*

      Usuń
  3. Sto lat Gwiazdeczko :* trwaj, twórz i się rozwijaj ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, to dzięki Wam mogę świętować swoje pierwsze urodziny blogowe :*

      Usuń
  4. pretty blog dear !!

    do you like mine? if yes, lets follow each other and stay in contact.

    Angelic Babes- post is up


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, gratuluję! ;) mój blog będzie obchodził 4 lata również w lipcu :) ale początki były straszne i aż strach czytać te pierwsze posty... byłam wtedy jeszcze w gimnazjum ale bardzo chciałam mieć jakieś miejsce gdzie mogę pokazać moje nieudolne paznokcie :D życzę dalszych lat rozwoju blogowego, bo idziesz jak burza! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje słońce :) mam nadzieje jeszcze jakiś czas popisać dla Was i trochę lakierów zużyć :)
      Zapraszam do zakładki URODZINOWE ROZDANIE i nie przyjmuje do wiadomości odmowy:) Zgłaszaj się :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) i czekam na Twoje zgłoszenie w rozdaniu, nie przyjmuje do wiadomości odmowy ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...