środa, 8 czerwca 2016

Pieprz i Sól


Cześć :) Dzisiaj na pazurkach moje ulubione połączenie czyli black & white. Kilka propozycji takiego mani już Wam pokazywałam a dzisiaj zrobiłam pazurki specjalnie na potrzeby projektu jaki zorganizowała Eliza z bloga memyselfandmynails. Info o projekcie znajdziecie TU i zachęcam Was gorąco do wzięcia udziału. Tematy nie są trudne a zabawa przednia. Do wykonania tego mani użyłam mojego nowego nabytku ze sklepu Euro Fashion, czyli lakieru Color Club LS12 Mad Batter. Lakier ten to bardziej top niż klasyczny krem, ponieważ czarne drobinki są zatopione w lekko mlecznej bazie. Solo potrzebowałby zapewne wielu warstw ale wystarczy położyć go na białą bazę i pokazuje cały swój urok. Próbowałam go też na innych kolorach i pomimo tego, że drobinki nie są zatopione w bezbarwnej bazie, tylko tak jak pisałam lekko mlecznej, nie zmienia ona koloru lakieru bazowego. Nadaje się idealnie na czerwień, niebieski, żółty czy co nam się zamarzy. Nałożyłam go nawet na poprzedni lakier czyli holo i tez wyglądał ciekawie. Zmywanie nie powinno stanowić większego problemu, a jeśli nawet to wystarczy lekko docisnąć i przytrzymać wacik nasączony zmywaczem i wszystko pięknie schodzi. Na dwóch paznokciach widzicie ćwieki a to dlatego, że tak jest zatytułowany pierwszy tydzień projektu " Metalowe guziki - ćwieki". Zdobienie nie jest jakieś bardzo wyszukane czy skomplikowane ale fajnie się komponuje z "ciapatkiem". Lubicie takie połączenia? Bo ja bardzo :)

PS Przypominam, że już niebawem rozpoczynamy urodzinowe rozdanie, nagrody już do mnie jadą i będziemy startować. Bądźcie czujne mam nadzieje ze dopiszecie z frekwencją ( nie tak jak na wyborach ). Po ostatnich rozdaniach bardzo na Was liczę :) A teraz fotki ...















17 komentarzy:

  1. Ładny, ale bardziej podobają mi się lakiery z mniejszymi drobinkami (kiedyś furorę robiły Lemaxy) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tytuł posta to strzał w 10 :) Mani to na prawdę pieprz i sól :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko takie miałam skojarzenie z tym lakierem ;)

      Usuń
  3. Też lubię połączenie czerni z bielą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tych kolorach jest takiego, że zawsze wyglądają super :)

      Usuń
  4. biel i czerń - sprawdzone połączenie. super pazury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdobienia Elizka wymyśliła na projekt; ozdóbek Ci u mnie cała masa, ale jakoś leżą zapomniane;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sporadycznie sięgam bo takie ozdoby bo zwyczajnie nie trzymają się moich paznokci. Dlatego preferuję ostatnio naklejki :)

      Usuń
  6. Ale fajny piegusek!!! Podoba mi się bardzo :)P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten Color Club :) Świetnie wygląda z czarnymi ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...