poniedziałek, 27 czerwca 2016

Łososiowy Sophin 344



Cześć :) Pogoda szaleje, upały nie do wytrzymania, brak chęci na cokolwiek ... a tu przecież trzeba pomalować paznokcie :) Nie chce się, ale jak chodzić z " gołymi " paznokciami czy z mani który ma już trzy dni ... ? Trzeba się spiąć i do roboty :) Ja się spięłam i pomalowałam paznokcie na łososiowo. Nigdy nie miałam takiego koloru i nigdy bym w kierunku łososiowego lakieru nawet nie spojrzała. Zawsze wydawał mi się taki bez wyrazu, nijaki aż do momentu gdy pierwszy raz trafił na pazurki. Lakier dostałam w kolejnej paczce ambasadorskiej od Sophin Polska. Pochodzi z kolekcji Macaroons i ma numer 344 a dostaniecie go TUTAJ. Kryje po dwóch grubszych lub trzech cieńszych warstwach. Ja dałam trzy i dzięki temu ładnie się wypoziomował. Ażeby nie było tak łososiowo - pastelowo postanowiłam go wystemplować. Posłużył mi do tego mój ukochany B.a Twilight BLP17 w kolorze bardzo ciemnego połyskującego grafitu. Wzór pochodzi z płytki BP 17 którą kupiłam na wyprzedaży blogowej u NotCopyACat. Chciałam zrobić podwójne stemple ale wyszłam z założenia że co za dużo to niezdrowo, można przedobrzyć, kogoś zemdli i po co. Jeden kolor wystarczy :) Wciągnęły mnie stemple a to dlatego, że wreszcie w miarę opanowałam tą sztukę, mam genialny stempel XL i porządne płytki. A jeszcze do mnie idą ... nowe ... fajne ... Lubicie stemplować ? Lubicie na stówkę ... zapraszam na fotki. Najpierw Sophin 344 solo a potem wystemplowany.





I stemple ...











Tytuł ambasadorki Sophin Polska to dla mnie ogromna przyjemność i zaszczyt. Dziękuję, że mam możliwość recenzowania tak świetnych lakierów. Nie ma to absolutnie żadnego wpływu na moje opinie o produkcie.


Przypominam, że wszystkie zrecenzowane Sophiny znajdziecie w zakładce SOPHIN POLSKA

26 komentarzy:

  1. Super kolor. Takiego mi brakuje. A stemple uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor <3 całe mani też, ma się rozumieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pretty shade and stamping, Violetta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek jest uroczy :) Chyba nie istnieje paznokciomaniaczka, która nie lubi stempli :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny kolorek :). Fajny wzór stempli wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam w Twoje gusta Paulinko :)

      Usuń
  7. Piękne mani :)

    Zapraszam do mnie :) bydominikanails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No no no piekne stemple na ślicznym lakierze

    OdpowiedzUsuń
  9. wzór i kolor świetna robota !
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i witam w gronie obserwatorów :)

      Usuń
  10. Ładny, ni to nudziak, ni to łosoś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolorek i śliczne zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor, chociaż ja w sklepie pewnie ominęłabym go wzrokiem :D
    I śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tez bym na niego nie zwróciła uwagi ale dostałam i jest super

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...