niedziela, 6 września 2015

SORBET LIMONKOWO-JAGODOWY



Cześć moje kochane :) Dzisiaj pokaże Wam pazurki jakie zmalowałam na przekór tej wstrętnej zimnicy na polu...brr. Nie lubię takiej pogody, owszem jak były upały to narzekałam, że za gorąco ale jak nagle robi się przeskok z 40 stopni na 20 to jest nie fajnie, organizm się nie adaptuje do nowej temperatury tak szybko jak szybko zmienia się aura. Ale wracając do paznokci to chciałam sobie jeszcze trochę ciepełka zaaplikować choćby w formie mani. W pierwotnej wersji paznokcie miały być w dwóch odcieniach, nie lubianego (ha ha ) przeze mnie fioletu i tak tez je pomalowałam. Popatrzyłam, pomyślałam (zdarza mi się myśleć...:p) i stwierdziłam, ze nie przemawiają do mnie w takiej wersji. Szybki przegląd w głowie, jakież to ja posiadam naklejki, i bingo...fioletowo-limonkowe piórka.Więc w ruch poszedł zmywacz i trzy paznokcie przemalowałam na kolor soczystej limonki. I w tej wersji spodobały mi się najbardziej, oj chyba długo ich nie zmyję. Lakiery użyte w tym zdobieniu to Wibo Hello Summer nr 7 czyli właśnie limonka i Coral Pastel Collection P03 czyli śliczny fiołek. Piórka to naklejki wodne z EDbeauty a cyrkonie z karuzeli którą dostałam od mojej blogowej przyjaciółki Marzenki z bloga sistersnails. Bransoleta jest moim handmade, ale wiecie, że to jest mój drugi konik :) Zapraszam na zdjęcia ...jest sporo, bo wszystkie wyszły ładnie :) Piszcie czy Wam się podoba takie zestawienie kolorystyczne.













Ps...pytałam Was o wyprzedaż lakierową i chyba się do niej przygotuję...ale to za jakiś czas bo muszę ogarnąć moje zbiory. I kto wie może zrobię oddzielny post o mojej pasji koralikowej w odpowiedzi na pytanie zadane mi przez Teresę  z bloga lifestyleterii .

15 komentarzy:

  1. :) Jak już mówiłam bardzo mi się podoba to połączenie, jest idealne.
    Oczywiście czekam na koralikowy post ;):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycam się ponownie, bo już na insta podziwiałam.To zestawienie kolorystyczne bardzo do mnie przemawia a dodatki są super.Bo i widzę, że konsekwentnie "nie lubisz" fioletowych lakierów :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mówisz Kochana konsekwentnie "nie lubię" fioletów do tego stopnia, że tego fiołkowego gagatka kupiłam dwa dni temu :)

      Usuń
  3. Podobny kolorek zielonego mam właśnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne połączenie a naklejki tylko dodają uroku całości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest bosko! b. mi się podoba, lubię łączyć zieleń z fioletem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piórka są przepiękne :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Te naklejki są prześliczne! I fiolet też ładny, w ogóle wybrałaś takie odcienie, jakie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...