niedziela, 3 kwietnia 2016

Nails - Sticker nowa naklejkowa miłość


Cześć :) Wspominałam Wam, że nawiązałam nową współpracę ? Wspominałam i dzisiaj przyszedł czas aby się tym pochwalić ;) Znalazłam firmę która w swoim asortymencie ma przepiękne naklejki wodne. Ilość wzorów przyprawia o zawrót głowy. Sprzedaż jest prowadzona tylko na Allegro a użytkownik ma fajne oferty sprzedażowe tzn. gratisy do określonej ilości zakupionych naklejek. O kim mowa ? o

                                                                   Nails-Stiker .

Kupiłam sobie dziesięć wzorów a dostałam dwanaście, bo sprzedawca ma fajną promocję. Do pięciu kartoników dodaje jeden w gratisie. Ale ta promocja dotyczy tylko naklejek z określonego asortymentu tzn takiego który jest oznaczony rozmiarem. Mamy tak jak w przypadku ubrań rozmiar S, naklejki na mniejsze paznokcie i rozmiar L, na większe. Ja oczywiście wzięłam L bo mam dużą płytkę. Naklejki rozmiarowe dostaniecie TU i TU.  Na aukcji są również naklejki na paznokcie żelowe i hybrydowe  TU i te właśnie dostałam do testów. Jest to produkt flagowy Nails-Sticker. Ceny naklejek są na bardzo przyzwoitym poziomie bo mieszczą się w przedziale od 2 - 5 zł plus koszt wysyłki. Ale nie byłabym sobą gdybym nie napisała do allegrowicza z zapytaniem o współpracę. I co i dostałam odpowiedz pozytywną i w przeciągu dwóch dni stałam się posiadaczką kolejnych dziesięciu kartoników, które sama sobie wybrałam.
Naklejki są ultra cienkie i bardzo delikatne, wiem bo już je mam na paznokciach. Nie obyło się bez małych problemów i kilku podejść bo produkt jest dosyć specyficzny w aplikacji ale dla chcącego nic trudnego. Nails-Sticker ma od niedawna również swój fanpage na Facebooku TUTAJ. Zaprosiłam niektóre z Was do polubienia fanpage i już widać odzew na stronie sprzedawcy.Popatrzcie teraz jakie wzory wybrałam ...

Pierwsze są te które kupiłam w rozmiarze L




A teraz te które dostałam do testów ...




I co myślicie, podobają się Wam takie wzory ? A juz niebawem pierwsza recenzja ...

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te naklejki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W realu wyglądają identycznie :)

      Usuń
    2. Już wiem :-) nawet okazuje się, że wybrałam ten sam wzór w jednym przypadku :-P

      Usuń
  2. Ładne, ale rzadko używam naklejek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię naklejki, szczególnie jak się spieszę a muszę zrobić nowy manicure :)

      Usuń
  3. Super wzory :) ostatnio też kupiłam sporo naklejek i często ich używam :) też allegro, ale od innego sprzedawcy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jakie cudne wzory!!! gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają ładnie, czekam na recenzję jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzory bardzo ciekawe i niektóre sama bym widziała na swoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sposób było wybrać kilka wzorów w tak ogromnej ilości naklejek :)

      Usuń
  7. Dużo ładnych wzorów widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mała cząstka tego co oferuje sprzedawca :)

      Usuń
  8. Love stickers! Your collection is amazing!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne, muszę też sobie zamówić naklejki wreszcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są co prawda nie drogie ale jeśli już jakieś mam polecić to Anastazja.net cena wyższa ale jakość i aplikacja nie porównywalna :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...