wtorek, 17 maja 2016

Kolejne Sophiny w mojej "skromnej" kolekcji



Cześć :) Moje kochane dzisiaj kilka słów o kolejnej paczce ambasadorskiej od Sophin Polska Cosmo Art. Tym razem lakierów jest sześć i pierwszy raz wybrała je dla mnie Rusłana a nie ja sama. Cieszę się z tego faktu ogromnie, bo ja nie potrafię się zdecydować które kolory chciała bym przetestować a tak zostałam mile zaskoczona. Żaden z kolorów nie powtórzył się z czego cieszę się podwójnie. Z moich rozmów z Rusłaną wiem, że ma lakiery które nigdy nie zostały przez żadną z nas wybrane do testów, bo wiadomo jak widzimy u koleżanki blogerki jakiś fajny kolorek to same też go wybieramy. W taki sposób do recenzji trafiają jedne i te same kolory i serie a reszta która jest w puli dla blogerek zostaje nietknięta. Więc kiedy zostałam poproszona o wybór kolorów do kolejnej paczki postanowiłam zdać się na gust Rusłany i nie zawiodłam się. Jak zobaczycie na zdjęciach poniżej zacznę chyba lubić kolor fioletowy ( he he he ). Dziewczyny jeśli będziecie wybieraly lakiery do kolejnych paczek, może warto choć raz zdać się na Rusłane. Firmy które z blogerkami współpracują narzucają swoje typy do recenzji a Sophin nie. Ja na pewno przy kolejnych paczkach będę liczyła na gust mojej kochanej przyjaciółki.







Macie któryś z tych kolorów, bo ja pierwszy raz mam z nimi styczność .




Dziękuję firmom Sophin Polska i Cosmo Art a w szczególności mojej kochanej Rusłanie za piękne kolory i za możliwość testowania tych cudeniek. Posiadanie tytułu Ambasadorki Sophin to dla mnie wielki zaszczyt i ogromna przyjemność.



19 komentarzy:

  1. Nie mam jeszcze tych lakierów ale 306 szczególnie wpadł mi w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcienie nude bardzo ładne! Taka niespodzianka w kolorach to fajna sprawa, choć istnieje ryzyko, że jakieś kolory mogłyby się zdublować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego się obawiałam, ale na szczęście się nie powtórzyły.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Prawda, bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  4. Podobne kolorki mam z innych firm. Ale ciekawa jestem ja kte będę wyglądąły na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne kolorki,czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że fajnie Rusłana wybrała ?

      Usuń
  6. 306 wpadł mi w oko ;) nigdy nie przepadałam za bladymi kolorami, ale ostatnio coś mnie naszło na blady róż , kupiłam i zakochałam się w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajny jest, ciekawa jestem efektu na paznokciach.

      Usuń
  7. 243 mi się baaaardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rusłana wybierała i chyba fajnie trafiła :) też mi się skubany podoba

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...