sobota, 1 kwietnia 2017

Podsumowanie marca




Cześć :) Czas na kolejne podsumowanie. Tym razem dobiegł końca miesiąc marzec ani sie obejrzymy będą święta i na paznokciach zaczną królować króliczki i pisanki. Ale póki co obejrzyjcie jeszcze raz marcowe propozycje.

MAGA DIAMOND 19L


MAGA DIAMOND 10L, 12L


MAGA DIAMOND 9L, 20L


MAGA DIAMOND 19L


MAGA DIAMOND 2L


MAGA DIAMOND 5L


ORLY BRATHABLE GIVE ME A BREAK


MANI SWAP PARTY 


Jak zauważyłyście marzec w większości postów był poświęcony lakierom Maga Diamond a to dlatego ze właśnie w marcu nawiązałam współpracę z firma Maga Cosmetic Company. Współpraca mam nadzieję będzie owocna i długa bo lakiery jakościowo są z najwyższej półki, są zdecydowanie godne polecenia. Jedno mani było zrobione na potrzeby zadania na blogu Elizy, pod hasłem Mani Swap Party gdzie trzeba było odwzorować paznokcie swojej "pary". Moją połówką była Jagodowa i to Jej paznokcie możecie u mnie zobaczyć. I ostania propozycją nie związana z Maga Diamond był Orly Braethable w pięknym amarancie.
Dla przypomnienia jeszcze raz lakiery Maga które otrzymałam w ramach współpracy :)





Do zobaczenia w kwietniu i przypominam ze klik w zdjęcie przeniesie Was do konkretnego posta.


14 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...