piątek, 16 czerwca 2017

Kwiatowo z Nails Sticker


Cześć :) Dzisiejsze paznokcie są w klimacie kwiatowym. Dawno nie miałam na paznokciach naklejek wodnych. Nie żebym o nich zapomniała, ale wciągnęło mnie stemplowanie.


Głównym bohaterem są oczywiście naklejki od Nails Sticker o numerze 52 i wzorze folkowych kwiatów. Naklejki aplikują się bez problemu, są mega cienkie i trzeba uważać aby ich nie porozrywać, ale dla chcącego nic trudnego. Na początku mojej przygody z nimi miałam kilka wpadek ale wszystko jest do opanowania.


Pierwszy z lakierów jaki kolorystycznie zgrał mi się z kwiatami to Rimmel 860 Bestival Blue. Śliczny niebieski, kryjący po jednej warstwie, świetnie stemplujący i ogólnie ok. Rimmele to były moje pierwsze w życiu lakiery :)


Drugi lakier to rudo-bordowy Golden Rose Express Dry nr 82. Też kryje po jednej warstwie i tez świetnie stempluje. Pokazywałam Wam już stemplowane mani z wykorzystaniem lakierów Express Dry.


Połączenie kolorystyczne dosyć nietypowe. Powiem szczerze, że gdyby nie kolory jakie mamy na naklejce, sama bym takiego połączenia nie zastosowała. Zwyczajnie coś mi tu nie gra ;)


Zapraszam Was na resztę zdjęć, nie będzie ich szczególnie dużo coś ostatnio nie mam weny do fotek. Do zobaczenia w kolejnym poście :)







26 komentarzy:

  1. Świetnie dobrane kolorki lakierów do naklejek :) Nietypowe połączenie kolorków ale bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wzór jest genialny .... mega retro *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio nie nosiłam naklejek , a bardzo lubię zwłaszcza te z kwiatowymi wzorami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat za takim połączeniem kolorystycznym zbytnio nie przepadam, ale naklejki wszystko ładnie ze sobą skomponowały :) Ten bordowy lakier mega mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt kolory na naklejkach warunkowały użycie takich a nie innych lakierów :)

      Usuń
  5. Świetny motyw na tych naklejkach ;-) Podoba mi się jak je skomponowałaś kolorystycznie w zdobieniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolorki ♥ też tak mam ze stemplowaniem...jak zacznę to nie mogę się oderwać i zapominam o innych metodach zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstyd sie przyznać ale ja nigdy nie miałam na pazurkach naklejek wodnych :( muszę to koniecznie zmienić bo wyglądają cudownie na pazurkach :) ślicznie Violu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce koniecznie wypróbuj naklejki, szybki sposób na fajne paznokcie :)

      Usuń
  8. Piekne, zestawienie Violu, zarowno kolorki lakierów jak i naklejki bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdobienie ale raczej widziałabym je na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jesień też może być, może w innej kolorystyce :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...