poniedziałek, 26 czerwca 2017

Plażowo z Maga Diamond


Cześć:) Dzisiaj zapraszam na pazurki w klimacie letnim. Kolory które pokażę przywodzą na myśl lazurowe morze, błękit letniego nieba jednym słowem niebiańskości :)


Lakiery które zostały użyte to Maga Diamond z kolekcji Lato 2017. Nie będę się rozpisywała nad poszczególnymi kolorami, bo wszystkie już recenzowałam, więc wystarczy wpisać w wyszukiwarkę blogową słowo Maga Diamond i wyskoczą wszystkie zdobienia wykonane tymi lakierami.


Kolorem bazowym jest piękny, delikatny błękit. Widzicie go pod stemplem i solo na pozostałych paznokciach.


Lakier ma numer 19L. Kryje po dwóch cienkich warstwach, nie smuży ładnie się poziomuje.




Trzema kolorami które widzicie powyżej wykonałam coś na zasadzie ciapek na błękicie. Dobrałam kolory na zasadzie spójności czyli błękity, szarości, turkusy, granaty. Niby cztery różne kolory a współgrają ze sobą.


Wzór pochodzi z płytki która jak zwykle nie załapała się na zdjęcie. A mianowicie Moyou London Pro Collection XL-10. Płytka ma dziesięć wzorów stricte kwiatowych które odbijają się bez zarzutu.


Zapraszam na resztę zdjęć, dziś wyjątkowo mało, ale postaram się poprawić. Napiszcie mi co sadzicie o takim zdobieniu czyli wielokolorowych ciapkach pod stemplami?



                                  Dziękuję firmie Maga Cosmetics za możliwość testowania produktów



17 komentarzy:

  1. Przepiękne mani! Też często robię takie ciapki bo MAGA mi się podobają! Twoje wyszły zjawiskowo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było robione na szybko, nie miałam koncepcji co zmalować i padło na maziajki :)

      Usuń
  2. bardzo ładnie moje kolory ciekawa jestem tych lakierow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery Maga są świetne, i nie mówię tego dlatego, ze współpracuję z firmą ale dlatego ze mogę je z czystym sumieniem polecić :)

      Usuń
  3. Urocze kwiatuszki, urocze niebieskości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne kolorki - my to chyba niebieskości lubimy, cooo? :) Maga piękne wygląda na paznokciach, ale moich się nie trzyma :( próbowałam na różne sposoby, ale zawsze odpryskuje lakier...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskości kocham ... bezwarunkowo :) Ciekawe, Maga raczej dobrze sie trzyma paznokci. Ja testowałam te lakiery w różnych sytuacjach i przy myciu garów, przy myciu okien, recznym praniu i nic ani sladu odprysku czy wytarcia końcówek.

      Usuń
  5. Podoba mi się takie mani super że lakiery u ciebie się tak dobrze sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam zaskoczona. że Twoja biel jest taka kiepska. Ja jestem nią zachwycona, ale tak jak Ci pisałam problem leży gdzie indziej.

      Usuń
  6. Pieknie Violu, no i moje ulubione kolorki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...