czwartek, 25 maja 2017

Hooolllooo !!!


Cześć :) Dzisiaj na paznokciach magia :) Holomaniaczki wiecie o czy mówię, istny holograficzny kosmos. A wszystko to za sprawą lakieru, nad zakupem którego myślałam bardzo długo. No bo po co mi kolejna holo-czerń. Mam już taka z Color Club Halo Hues ... a do tego ta cena ... trochę dużo jak za takiego malucha. Ale do rzeczy :)


Lakier który widzicie to dobrze znany lakiero i holo maniaczkom Golden Rose Holographic Nail Colour nr 07. Piękna czerń, z linearnym efektem holo. Doskonała pod każdym względem.


Miałam Wam ten lakier pokazać dopiero za jakiś czas. Chciałam poczekac aż ucichnie choć trochę fascynacja holograficzną kolekcją GR i wtedy przypomnieć o nim ponownie. Ale tyle osób prosiło mnie żebym już go pokazała, że nie mogłam odmówić.


Na Instagramie pokazałam małą zajawkę w kombinacji z tintami a tutaj pokazuje w towarzystwie płytki Moyra. Lakier położyłam na ciemnej bazie, nie czarnej. Pod spodem jest Sophin w kolorze brudnego granatu wpadającego w bardzo ciemna zieleń. Na małym paznokciu jest Mistero Milano w turkusie.


Piękny różany wzór pochodzi z płytki Moyra Nature 32 którą kupiłam na targach LNE w Krakowie. Jak widzicie na płytce jest miks wzorów ale wszystkie w pewien sposób związane są z nazwą płytki czyli naturą. Jeśli jeszcze nie macie płytek Moyra u siebie to polecam. Warto się "szarpnąć" na chociaż jedną ... niestety nie są najtańsze ale jakość rekompensuje wszystko. Może portfel nie zapłacze :) Płytki kupicie w sklepie NBS Kosmetyka Profesjonalna 


Wzór stemplowałam srebrem od Kaleidoscope czyli moim ukochanym. Jak zauważyłyście lakiery towarzyszące nie pokazały się na zdjęciach ... celowo, żeby nie odwracać uwagi od Goldena.


Zapraszam do obejrzenia reszty zdjęć, które powiem Wam szczerze, wyjątkowo mi się podobają. Trudno jest uchwycić holo na zdjęciach o ile nie robimy ich w pełnym słońcu. Moje są przy sztucznym świetle, robione późnym wieczorem bo tylko wtedy mam czas. Ale holo uchwyciłam. Następnym razem pokaże jak ten efekt będzie się prezentował na jaśniejszej bazie ... sama jestem ciekawa.







Do zobaczenia w kolejnym poście :)

19 komentarzy:

  1. Mam całą kolekcję, ubóstwiam je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kocham ciemne paznokcie więc czarny wpadł mi w oko jako pierwszy. Ale kto wie może skuszę się na jeszcze jakiś kolor :)

      Usuń
  2. Piękny kolorek :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do mega holoseksualnych nie należę ;) Wolę flejki czy shimmer, holosie oczywiście posiadam a jakże, ale rzadko z nich korzystam. Twoje zdobionko piękne jak zwykle <3 Zalatuje mrocznością a ja to bardzo lubię :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja holomaniaczką staje się "sezonowo" jak wychodzi słońce to na pazurkach ląduje holoś. A mroczne mani to zdecydowanie moje ulubione ... taka już jestem ... zła kobieta ;)

      Usuń
  4. GR popisało się z nowym holo! super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że nie odstaje od Halo Hues ... ja jestem pod wrażeniem :)

      Usuń
  5. Też go mam i już nosiłam na paznokciach, ale nie udało mi się zrobić mu ładnych zdjęć niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz ile ja się nagimnastykowałam żeby mi wyszedł holoś na zdjęciach :)

      Usuń
  6. Kilka dni temu też miałam na paznokciach tę holo 07-mkę :) Póki co jedyna z tej kolekcji GR ale nie wiem czy czegoś jeszcze nie dokupię tak mi się spodobały :) A płytka Moyra faktycznie b. fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sie zastanawiam nad innymi kolorami tylko nie mam już gdzie trzymać lakierów :)

      Usuń
  7. Thank you, holo is perfect :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...