środa, 3 lutego 2016

Sophin 354 Matte Allure


Cześć :) Co dzisiaj malujemy moje drogie ? ... paznokcie :P ha ha  dowcip jakich mało i jakby to powiedział mój nastolatek " suche to było mamo ". No dobra mam dzisiaj glupawkę, jestem padnięta na maksa, i nie zgadzam się na to aby ten cały bajzel  ( domowy i zawodowy ) był na mojej ślicznej główce ... protestuje a w imię protestu pomalowałam paznokcie. Kolor który dzisiaj na nich gości jest mało agresywny i z protestem nie ma nic wspólnego. Występuje raczej w charakterze przeciwwagi dla mojego cholerycznego podejścia do dzisiejszego dnia. Lakier, a jakże, jest z firmy Sophin z kolekcji Matte Allure. Kiedy pierwszy raz wybrałam właśnie lakier Matte miałam wątpliwości, czy spodoba mi się wykończenie które nie jest błyszczące bo jako sroka kocham błyskotki. No i spodobało mi się, do tego stopnia ze po raz drugi wybrałam do testów lakier z tej właśnie kolekcji. Sophin o numerze 354 jest bardzo delikatnym, rozbielonym nie tyle fioletem ile fiołkiem lub bzikiem  ( alem wymyśliła ... bzika to chyba mam ja ). No ale tak jest, lakier jest bardzo subtelny, pięknie komponuje się z naklejkami i będzie idealny pod stemplowe zdobienia. W pierwszej wersji chciałam dodać jeden paznokieć w kolorze ciemnego holo fioletu, tak żeby pasował do kolorystyki na naklejkach, ale zmieniłam zdanie i postawiłam na delikatność z malutkim dodatkiem cyrkonii. Co myślicie o kolekcji Matte Allure podoba Wam się takie wykończenie ? Nie tak dawno ten sam lakier pokazywała Marzena z bloga sistersnails1 w stylizacji z koronką. Wyszło pięknie :) Zapraszam Was do Niej. I jeszcze jedno moje kochane jaki wiecie lakiery Sophin są na wizaż.pl i tutaj moja prośba do Was ... jeśli jesteście zadowolone z tych lakierów to bądźcie tak uprzejme i zostawcie po sobie ślad w postaci recenzji na wizaż.pl pod lakierem który przypadł Wam do gustu. Na razie są tylko cztery propozycje z różnych kolekcji ... były wprowadzone wszystkie ( wiem bo to robiłam ) ale admin już ich nie puścił bo ... ale o tym może kiedyś napiszę. Póki co pomaga mi w tym Eliza i już wprowadziła jeden lakier z kolekcji GelLac ... także jeśli możecie to proszę o zaangażowanie. A teraz zdjęcia ...











                                 Dziękuję firmom Sophin Polska i Cosmo Art za możliwość testowania produktów




17 komentarzy:

  1. Suchar jakich malo :D pazurki piekne, delikatne i z klasą:)jak nie zapomnie to oo pracy zagladne na wizaż choć ostatnio malo sie tam pojawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem zasadzę sucharem :D a na wizaż jeśli możesz ... to bardzo proszę :)

      Usuń
  2. Piękne i subtelne:). Ja dzis mam agresywną czerwień i takiż humor...

    OdpowiedzUsuń
  3. paznokcie malujemy zawsze :D chyba go mam i lubię bardzo. Az marzy się więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha też myślę o całej kolekcji Matte Allure :)

      Usuń
  4. Ciekawe wykorzystanie tych naklejek ;-) Kolor bazowy bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te lakiery z Sophin ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie się całość prezentuje. Z wizażu nie korzystam :( także tam akurat nie poklikam, ale już rozpowiadam znajmomym, jakie te lakiery są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakze moglo byc inaczej,pieknie wyszło 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha zero obiektywizmu ;) dzieki Marzenko

      Usuń
    2. Ha ha zero obiektywizmu ;) dzieki Marzenko

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...