środa, 27 kwietnia 2016

Niebieski duet



Cześć :) Zimno, zimno czy tylko mnie jest zimno ? Jak ja nienawidzę takiej pogody a już było tak pięknie, ciepło słonecznie aż żyć się chciało. A w taką ponurą pogodę to nawet brak chęci do malowania paznokci, pomysły pochowały się w najdalszych zakamarkach wyobraźni. Ale pocieszam się, że nie tylko mnie dopadła niemoc paznokciowa ... A wracając do tematu sprężyłam się i coś zmalowałam. Nie jest to propozycja najwyższych lotów, bo jestem przeziębiona i generalnie nie w sosie, ale paznokcie mi nawet wyszły. Do wykonania użyłam kolejnego lakieru z paczki ambasadorskiej czyli Sophin 240, piękny niebieski kolor, który zmienia swój odcień w zależności od natężenia światła. Na dwóch paznokciach widzicie naklejki wodne od Nails Sticker o numerze 705 . Naklejki pochodzą z innej kolekcji niż prezentowane ostatnio a co za tym idzie zachowują się zupełnie inaczej w czasie aplikacji. Nie są tak ekstremalnie cienkie, można je swobodnie przesuwać po płytce bez jakiegokolwiek uszczerbku, mają jedną tylko wadę ... top nawierzchniowy delikatnie rozmazuje wzór naklejki. Choćbym nie wiem ile czekała i jak miała suchy lakier kolorowy to i tak się rozmaże. Z daleka tego nie widać, ale zdjęcia bezlitośnie obrażają wszelkie błędy popełnione na paznokciach. Sophiny wiecie gdzie kupić ... TUTAJ a jeśli nie chcecie wydawać kasy to weźcie udział w rozdaniu u Elizy z bloga memyselfandmynails. Eliza wybrała piękne kolory lakierów ale są też odżywki i artykuły około paznokciowe. Na pasku bocznym w moim blogu macie baner z linkiem który przekieruje Was bezpośrednio do rozdania. Naklejki kupicie na allegro u sprzedawcy Nails Sticker w bardzo przystępnych cenach i nieograniczonej ilości wzorów. Jako pomocnicy w moim mani wzięły udział dwa produkty Sophin tzn. odżywka Nail Hardener, utwardzająca i przyśpieszająca wzrost paznokcia ( na serio, działa ... paznokcie skracam co tydzień ) i top Super fast quick dry ( on nie rozmazuje wzorów to inna cholera narobiła szkód ). A teraz zapraszam na zdjęcia ....








          Dziękuję firmom Sophin Polska i Cosmo Art za tytuł ambasadorki i możliwość testowania produktów


23 komentarze:

  1. Zimno niestety :/ paznokcie fajnie wyglądają, ale faktycznie ciut rozmazane. No ale tak właśnie jest, że na zdjęciach wszystko widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! bardzo lubie takie niebieskosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski jest piękny ale ten rozmazany wzór mnie dobija :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Not necessarily, look like smudged sticker, i hate the top.

      Usuń
  4. Z czego jest ten top którego używasz, że był wstanie tak zmasakrować naklejki wodne? ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SH Diamond Flash, dasz wiarę, nigdy czegoś takiego nie robił. Żebym jeszcze mazała po naklejce to ok, ale ledwo pędzelkiem dotykałam ... wywaliłam dziada !

      Usuń
  5. Faktycznie top trochę rozmazał zdobienie, ale i tak bardzo mi się podoba :) U mnie też zimno, nawet dziś wyciągnęłam kurtkę zimową i wcale nie było mi za gorąco :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie przez tą pogodę załatwiłam, zamiast się cieplej ubrać :( Dziękuję za miłe słowa choć zła jestem na ten nieszczęsny top.

      Usuń
  6. Szkoda,bo faktycznie widać rozmazane naklejki,ale całość i tak dobrze się prezentuje ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miałam nie wstawiać zdjęć ale szkoda mi było bo fajnie to razem zagrało :)

      Usuń
  7. Śliczne zdobienie 😊 A pogoda okropna 😞 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Byłoby ładnie gdyby top nie dał czadu i nie rozmazał naklejki :)

      Usuń
  9. Powiem Ci ze gdybys nie napisala to bym nie domyslila sie o tym rozmazaniu, dla mnie wyglĄda to ciekawie. A moze to nie wina topu a naklejek? Ja uwielbiam SH Diamond Flash, chociaż ost,w Polsce kupilam 3 seche vite i DF zostawilam mojej mamie :)
    Podoba mi sie calosc, nie marudz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie będę marudzić :) Możliwe że to wina naklejki bo nic innego nigdy mi nie rozmazał.

      Usuń
  10. Uwielbiam niebieskości :) Ten jest boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubie niebieski kolor na paznokciach :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...