sobota, 2 kwietnia 2016

Sophin 263


Cześć :) Kochane moje nie macie jeszcze dość Sophinów ??? Bo ja nie i chyba nigdy nie będę miała dosyć. Mam już u siebie kolejna paczuche ambasadorska ale dzisiaj nie o tym, dzisiaj tylko ja Wam  pokażę. A na pazurkach Sophin z poprzedniej paczki, piękny srebrny piasek z milionem brokatowych drobinek i numerze 263. Dwie cienkie warstwy wystarczą do pełnego krycia i jeśli będzie się zmywał tak jak jego koledzy z kolekcji czyli Sophin 300 i Sophin 298 to będzie idealnym lakierem i na co dzień i na specjalne okazję. Nałożyłam go na dwa akcentowane paznokcie jeden z nich zabezpieczając przed oderwaniem się. W towarzystwie Sophina wystąpił mój stary, ukochany lakier La Dame Belle cytrynka w letnim klimacie. Idealnie kryje po dwóch warstwach bez konieczności użycia  białej bazy. Chciałam na cytrynce zrobić stemple ale tak mi się spodobały solo, bez zbędnych ozdób, ze postanowiłam je tak zostawić. Być może za jakieś dwa dni jak mi się znudzą spróbuję je wystemplować srebrnym piaskowym Sophinem. Co myślicie o takim zestawieniu kolorów ? mnie skojarzył się z lemoniada cytrynowa. Popatrzcie na zdjęcia ...










          Dziękuję Sophin Polska i Cosmo Art ( Rusłana jesteś wielka ) za możliwość testowania produktów.

                    Posiadanie tytułu ambasadorki nie ma żadnego wpływu na moje recenzje. 


P.S. Mała zagadka dla moich czytelniczek ... ile buteleczek liczy moja kolekcja Sophinów ?
Podajcie w komentarzach swoje typy :)

26 komentarzy:

  1. jestem u Ciebie pierwszy raz, ale wnioskuję,że sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobienie, takie wiosenne i ciepłe;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuudnie wygląda to polaczenie żółtego ze srebrnym.A co do buteeczek,ok 55??😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko jesteś bardzo bliziutko ze swoją propozycją ;)

      Usuń
  4. 12? ;)

    Ta cytrynka bardzo fajna, miałam podobną ale już ledwie zipie, pora się rozejrzeć za jakimś odpowiednikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to moja cytrynka jest w jak najlepszym stanie :)

      Usuń
  5. Sophinki kuszą z każdej strony ;-) Bardzo ładnie wygląda ten duet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czas najwyższy skusić się na jakiegoś Sophinka ;)

      Usuń
  6. To połączenie wygląda świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne to srebro ale cytrynka zauroczyła mnie totalnie - idealny odcień żółtego!
    A liczba sophinów - może 47? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu za miłe słowa a co do Sophinów jesteś bardzo bliska prawdy :)

      Usuń
  8. O jak wiosennie, to chyba przez ten żółty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten żółty jest rewelacyjny :) chciałabym znaleźć taki odpowiednik żelowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest extra to prawda, przyznam szczerze, że do tej pory nie znalazłam drugiego takiego koloru.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Jeden z pierwszych lakierów, a trzyma sie dzielnie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...