sobota, 16 kwietnia 2016

Sweet pastel z Sophin


Cześć :) Dzisiaj na paznokciach pastelowo, słodko, delikatnie, stemplowo i oczywiście Sophinowo :) Lubie czasem postawić na paznokcie w wersji soft, bez ostrych barw, bez natłoku wzorów tak dla odpoczynku oczu osób patrzących i podziwiających ( hi hi chwalipięctwo przemawia przeze mnie ). Na paznokciach duet z lakierów dobrze znanych w blogowym świecie ... Sophinów ... te kolorki wybrałam do ostatniej paczki ambasadorskiej. Od jakiegoś czasu kocham się w szarościach namiętnie, mogę mieć szary kolor wszędzie, w całym otoczeniu  a najbardziej na paznokciach. Następne mani jakie zobaczycie tez będzie szare :) Ale wracając do obecnego, różowy kolor to Sophin 342 z kolekcji Vinyl, dwie warstwy wystarczą do idealnego pokrycia paznokci. Nie jest to róż cukierkowy czy majtkowy tylko delikatny, chłodny podbity błękitem. Szarak to Sophin 77 też z kolekcji Vinyl i też utrzymany w chłodnej tonacji. Dwie warstwy i po sprawie, pięknie się poziomuje i nie zalewa skórek. Pamiętajcie, że lakiery Sophin można kupić w polskim sklepie internetowym pod adresem:

                                              https://sklep.sophin-cosmetics.pl/ 

Żeby nie było tak poważnie dodałam stemple zrobione lakierem Avon  Mettalic Effect w kolorze srebrnym. Avon to idealny lakier do stempli, przekonałam się o tym nie raz. Wzór pochodzi z płytki którą dostałam w ramach współpracy z Born Pretty Store i ma numer BP-L 006. Wszystkie wzory z tej płytki odbijają się bez problemu, jest świetnie wygrawerowana. Kupicie ją  TUTAJ z 30% rabatem. Przypominam, że możecie korzystać z mojego kodu rabatowego VKAQ10 na cały, nieprzeceniony asortyment. Podobają Wam się takie delikatne stemplowe zdobienia, bo mnie bardzo :) Zapraszam na zdjęcia ...













Dziękuję firmom Sophin Polska, Cosmo Art i Born Pretty Store za możliwość testowania produktów.







34 komentarze:

  1. Super to wyszło! !! ja czekam na swoje nowe blaszki ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszło :). Choć na szarym mniej mi się podoba, ale to kwestia gustu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, każdy z nas ma swoje typy kolorystyczne :)

      Usuń
  3. ale śliczne,takie delikatne ;) uwielbiam połączenie różu i srebra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ... srebro z różem łączyłam pierwszy raz :)

      Usuń
  4. Aaaaa! Te pastele mega i ten wzór kolorystycznie świetnie dopasowany. Dla mnie super. Nawet współgra z tekturką BPS :)
    Szkoda, że zdjęcia robisz w sztucznym świetle, bo byłoby jeszcze piękniej :)
    Aż nie chce się wierzyć, że na różu i na szarym ten sam lakier stemplował. Do złudzenia przypomina mi jakiś różowy metaliczny, a nie srebrny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty wiesz, że ja dopiero teraz zauważyłam, że srebro na różu faktycznie zmieniło odcień. Paznokcie malowałam wieczorem i spieszyłam się ze zdjęciami stąd sztuczne światło. Ale powtórzę to mani jak się zrobi słonecznie :)

      Usuń
    2. Często inni zauważą jakiś szczególik i potem samemu zaczyna się dostrzegać :)

      Usuń
  5. Szary ze srebrem wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się to połączenie i chyba jeszcze nie raz u mnie wystąpi :)

      Usuń
  6. Ja nie każdy szary lakier lubię, ale ten jest ładny , a róż wiadomo piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja nie bardzo lubię róż ... a szarość ubóstwiam :)

      Usuń
  7. Świetnie prezentują się paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie,a stemplowanie opanowalas juz do perfekcji😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko TY się nie śmiej bo do perfekcji to jeszcze długa droga :) Ale wyszło ok to prawda :*

      Usuń
  9. Bardzo ładnie to wygląda, szczególnie podoba mi się zdobienie na różu, bo ten lakier z Avonu zmienił kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ja dopiero jak mi Myffa Nails o tym napisała to zobaczyłam :)

      Usuń
  10. Jejku, ale urocze! Bardzo dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...