środa, 20 kwietnia 2016

Sophin ...moja lakierowa miłość


Cześć :) Kochane moje czy można się uzależnić od lakierów do paznokci ? Można ... i ja się uzależniłam, zafiksowałam, zwariowałam, nazwijcie to jak chcecie, na punkcie lakierów Sophin. Komuś może się wydać, że to co pisze na temat Sophinów to peany pod publikę, to marketing szeptany, jak to nazwały Panie ekspertki z pewnego opiniotwórczego  portalu, to tzw "coś za coś" nic bardziej mylnego. Te lakiery są warte każdej ceny, są profesjonalnym produktem który z powodzeniem możemy używać w domu do samodzielnego pomalowania paznokci. Do momentu poznania Sophinów  miałam swojego faworyta w lakierowym świecie ... Rimmele a jakże, i nadal je lubię ale to Sophiny rządzą. Dzisiaj znów są na paznokciach w pięknym trio. Żeby nie było, że tylko lakiery są ekstra to pod lakier i na lakier też poszły Sophiny. A teraz po kolei ... Sophin 337 to pomarańcz wpadający w brzoskwinie albo na odwrót, który pokazywałam TUTAJ, Sophin 184 ukochany, najpiękniejszy szarak o którym pisałam TUTAJ i nowy kolor w kolekcji czyli Sophin 335 w kolorze mango z oranżowymi tonami. Trio pozornie nie pasujące do siebie bo brzoskwinia i mango to odcienie ciepłe i nijak mają się do zimnego szarego ale naklejka która dałam na paznokieć akcentowany wymusza takie zestawienie. Naklejki dostałam od Anastazja.net i są to jedne z najlepszych naklejek w moich zbiorach. Pochodzą z kolekcji Mini i maja numer 17. Zobaczycie same że naklejka jest dokładnie w kolorach lakierów. Więc nie miałam wyjścia ... choć równie dobrze mogłam zastosować tyko jeden z kolorów i też byłoby ok. Chciałam zaszaleć i zaszalałam :) Fajnie wyszło ... co o tym sądzicie? Jak przesadziłam to naprostujcie mnie :P Jeszcze słówko o odżywce i topie ... odżywka to Oxygen hardener, tlenowy utwardzacz który pozwala paznokciom oddychać a top to Super fast quick dry ekspresowy wysuszacz. Oczywiście Sophin ;) Zapraszam na zdjęcia ...













                   Dziękuję Sophin Polska, Cosmo Art i Anastazja.net za możliwość testowania produktów



24 komentarze:

  1. Jak dobre lakiery, ładne kolory, fajna jakość to nic dziwnego, że same zachwyty :) ja jeszcze Sophin nie mam, ale bardzo mnie kusza te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czas najwyższy to zmienić, zaglądaj do mnie bo szykuje rozdanie z Sophinami :)

      Usuń
  2. Śliczne są te kolorki, a Twoje paznookcie??:) Po prostuu bajka, piękny kształt, zazdroszczę :)
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie :) jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję za miłe słowa, oczywiście zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  3. Świetne połączenie kolorów *_* Całość idealnie ze sobą współgra :) Perfekcja Violu :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana, ale do perfekcji jeszcze ciut brakuje ;)

      Usuń
  4. Śliczne pazurki, Sophinki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jestem sama w tym uwielbieniu ... ciesze się :)

      Usuń
  5. sliczne zdobienie a lakierami Sophin zarazaz i to okrutnie :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to taka śliczna zaraza :* Ciebie tez dopadło i bardzo dobrze ;)

      Usuń
  6. Udane zestawienie :) zółto pomarańczowy lakier podoba mi się najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lucy ... na żywo jest jeszcze ładniejszy :)

      Usuń
  7. Świetne zgranie kolorów. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten nowy 335 wygląda baaaaardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach jeszcze fajniej, aparat trochę przekłamał kolor :)

      Usuń
  9. dużo sie dzieje ale wszystko pasuje do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahh zazdroszczę gromadki Sophinow :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...