sobota, 30 kwietnia 2016

Sophin 354 Matte Allure part 3


Cześć ) Lakier który Wam dzisiaj pokażę miał już swoją premierę na blogu i to dwa razy  TUTAJ i TUTAJ  a to świadczy o tym, że lubię kolekcję Matte Allure. Inspiracją były paznokcie które pokazała na swoim blogu Iza z InesWorld. Użyła dokładnie tego samego Sophina czyli nr 354 z kolekcji Matte Allure a Jej propozycję  zobaczycie TUTAJ. Jak oglądałam zdjęcia Izy to zazdrościłam Jej, że ma takiego ślicznego Sophina i zadawałam sobie pytanie czemu ja jeszcze go nie wybrałam to testów. I jak myślicie co się stało ... znalazłam go w swoim helmerze, przypomniałam sobie, że przecież już gościł na moim paznokciach. Ale co zrobić babie która ma początki sklerozy, za dużo lakierów i nie ogarnia tego Sophinowego kosmosu :) Chwyciłam lakier w łapki do tego płytka, stempel i do roboty. Matte Allure do pełnego krycia potrzebuje dwóch grubszych warstw, trzeba malować szybko i dokładnie pokrywać całą płytkę bo każda kolejna warstwa uwydatnia niedociągnięcia jakie zrobiliśmy malując poprzednią. Do stempli użyłam białego lakieru Kind of white S od Colour Alike oraz lakieru Golden Rose Express Dry o numerze 61 czyli delikatnego fioletu. Wzór pochodzi z płytki BP-17. Wzór jest bardzo popularny bo już u kilku blogerek go widziałam a w najpiękniejszym wydaniu możecie oglądać go na blogu Yulii Marczenko a dokładniej TU. Blog Yulii namiętnie obserwuję i podziwiam. Tak pięknych paznokci i pomysłów na nie, nie widziałam chyba na żadnym z moich ulubionych blogów. Yulia jest geniuszem w tematyce stylizacji paznokci. Ale się nachwaliłam dziewczyn ale i Iza i Yulia zasługują na to. Zaglądnijcie czasem do Izy i Yulii ... warto na prawdę :) Co myślicie o takich podwójnych stemplach ? Napiszcie koniecznie w komentarzu i pamiętajcie, że lakiery Sophin możecie kupic w polskim sklepie internetowym firmy Sophin Cosmetics    
     
                                                         sklep.sophin-cosmetics.pl     

lub wygrać w rozdaniu u Elizy (banerek do bloga Elizy na pasku bocznym). Zapraszam na zdjęcia ... 










 Dziękuję Sophin Polska i Cosmo Art za tytuł ambasadorki a co za tym idzie za możliwość testowania produktów. 
                              Nie wpływa to w żaden sposób na moją ocenę, ona jest zawsze obiektywna.


                       
                                                       

21 komentarzy:

  1. Hihi Violu kochana ja też tak mam z lakierami ;D czasem zapominam co mam :D ale w moim Helmerze mam szufladę z absolutnie ukochanymi firmami-są tam lakiery Sophin, CC, Orly, Kiko i China Glaze :) segreguję firmami i kolorami jasne-ciemne :) Sprawdza się :D Kochana a to że wymieniłaś mnie jako swoją inspirację jest dla mnie największym komplementem ♥ aż trudno mi napisać jak wielkie jest to dla mnie wyróżnienie :) dziękuję Violu ♥ A motyw którego użyłaś jest cudowny i nietuzinkowy :) też go użyłam kiedyś w swoim zdobieniu :) A piękno lakieru Sophin najlepiej widać na żywo prawda ?efekt jest niesamowity:) Buziaki i giga przytulaski kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój helmer tez jest podzielony na ukochane i te mniej lubiane. Sophiny zajmują całą pierwszą szufladę a potem reszta ukochańców ... GR, Rimmele, SH, Zila itd. No nie mogłam Cię nie wymienić, tak mi się spodobały Twoje paznokcie, że musiałam odgapić. Niech inni też Cię podziwiają ... należy się :)

      Usuń
  2. Piękne :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bosko :) a zdobienia Izy uwielbiam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak masz racje, Iza ma piękne paznokcie i świetne pomysły :)

      Usuń
  4. Mam tą płytkę, ale tego wzoru jeszcze nie nosiłam na paznokciach ; kiedyś muszę się za niego zabrać bo bardzo ładnie wygląda zwłaszcza w podwójnym stemplowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mało który wzór idealnie wygląda w podwójnym stemplowaniu :)

      Usuń
  5. No Violu to zdobienie pokaazuje jak świetnie doszlas do perfekcji w zdobieniach.Te stemple sa niesamowite. Cos cudownego stworzyłaś😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko miód na moje serce bo ja wciąż się uczę :*

      Usuń
  6. Violetta, thanks so much! It's so sweet! )))
    Great nails, you are very talented!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yulia, thank you very much for being so kind words :*

      Usuń
  7. fajnie, delikatnie dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To miłe, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne to podwójne stemplowanie ! Bardzo mi się podoba kolorystyka jaką dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...