czwartek, 21 lipca 2016

Neonowe Kaleidoscope


Cześć :) Dzisiaj pazurki w totalnie letnim looku bo neonowe. Jakiś czas temu zamówiłam sobie ze strony El corazon kilka lakierów, miedzy innymi neony i dzisiaj je Wam pokażę. Lakiery są z linii Kaleidoscope z kolekcji I am Bright. Na paznokciach zobaczycie dwa kolory zieleń i róż. Różowy to I'm Bright nr 1-04 driving a car. Piękny, mega neonowy, który pod wpływem światła słonecznego robi się jaśniejszy, ale nadal pozostaje w klimacie neonowym. Kryje po dwóch cienkich warstwach, ale na upartego można by dać trzecią, bo minimalnie prześwituje wolny brzeg paznokcia. Lakier jest gęsty, ale nie aż tak żeby utrudnić malowanie, a z drugiej strony  jest wystarczająco gęsty żeby posłużyć jako lakier do stempli. Próbowałam nim stemplować i daje śliczny delikatny efekt, który doskonale będzie widać na białej bazie. Drugi lakier to zieleń I'm Bright nr 1-06 on a picnic. Żywa, neonowa zieleń, która w przeciwieństwie do różu kryje już po pierwszej warstwie. Też idealnie nadaje się do stemplowania. Lakiery dają efekt satyny, nie jest to typowe błyszczące wykończenie. Ale jeśli ktoś takowe preferuje, wystarczy nałożyć top i gotowe. Czas schnięcia nie jest mega szybki ale tragedii też nie ma, po około 15 min można śmiało wrócić do codziennych zajęć. Oczywiście czas schnięcia zależy od grubości i ilości warstw jakie nałożymy. Fajne jest to, że kolejne warstwy można nakładać niemalże jedna po drugiej, coś w typie lakierów Sophin :) Dwa paznokcie wystemplowałam srebrnym Avonem Platinum Petal przy użyciu płytki, którą zamówiłam na Aliexpress. Płytka ma oznaczenie BPL-024 i jest na niej 14 wzorów z motywem roślinnym, dostosowanych do długiej płytki paznokciowej. Dla mnie bomba bo moje paznokcie mają dluugą płytkę i mogę bez stresu odbić wzór. Płytkę kupicie TUTAJ a kosztuje tylko $1,99 zamiast $ 5,99. Dodatkowo możecie skorzystać z mojego kodu VKAQ10 któy da Wam 10% zniżki na nieprzeceniony towar. Dobrze koniec gadania pooglądajcie zdjęcia i powiedzcie co sądzicie o takim połączeniu kolorów ?











P.S. Standardowo pod lakierem kolorowym jest odżywka Sophin, tym razem Nail hardener (paznokcie są rzeczywiście utwardzone ) a na lakier kolorowy top Sophin Super fast quick dry (wysychanie w 60 sec - bez ściemy).


26 komentarzy:

  1. Zielony nieźle zwraca na siebie uwagę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory, piękna płytka paznokcia :) Zachwyciła mnie również płytka do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też ostatnio królują neonki, które uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nietypowe połączenie :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Neony lubię o każdej porze roku, kwiaty też :) Paczka doszła, w całości, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne kolorki! Bardzo mi się na nich podobają te srebrne różyczki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...