niedziela, 2 sierpnia 2015

LIMONKA I GRANAT :)


Cześć :) Dzisiaj o zdobieniu w moich dwóch ulubionych kolorach: limonkowym i granatowym. Pierwszy raz zestawiłam w mani  kolory pozornie nie pasujące do siebie ale jestem zadowolona z efektu jaki wyszedł. Limonka to Essence 138 l.o.l. z szerokim pędzelkiem, czyli takim jakie lubię najbardziej, kryjącym już po jednej grubszej warstwie, choć ja jak zwykle dałam dwie. Natomiast granat to Wibo wow galmour satin nr 1, który lubię za kolor... głęboki, granatowy jak nocne niebo. Pędzelek trafił mi się felerny bo rozcapierzony na wszystkie strony (przycinałam go już nożyczkami ale nic to nie dało) i mega cienki, wiec muszę się nieźle namachać żeby pomalować płytkę. Na serdecznym srebro W7 fajny z szerokim pędzelkiem i kryjący po jednej warstwie. Daje efekt folii aluminiowej tylko szkoda ze nie widać tego na zdjęciach. Na granat położyłam pękacz z Misslyn no i oczywiście nie mogło zabraknąć kota...a jakże pomysł z kotem wpadł w ostatniej chwili bo paznokieć miała zostać srebrny.Wydaje mi się ze wyszło fajnie, ze nie przekombinowałam a jeśli tak to dajcie znać w komentarzach. Zapraszam na mnóstwo zdjęć bo nie umiałam wybrać kilku...Buziaki :*
I jeszcze lakiery...

10 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...