czwartek, 13 sierpnia 2015

PAZNOKCIE W WERSJI HD :)


Cześć :) Dzisiaj paznokcie w wersji HD ! Dlaczego ?....dlatego że pomalowane niezwykłym cudakiem którego kupiłam w sklepie Kosmetyki z ameryki.  Miałam zamiar kupić tylko !!! puder ryżowy, ale nie byłabym sobą, gdybym oprócz zaplanowanych zakupów nie upolowała lakieru :)  Ten spodobał mi się bardzo, piękny kobalt wpadający w fiolet a przy świetle sztucznym w granat z morskimi tonami. Mowa o lakierze Sally Hansen HD DVD. Nie jest to lakier nadający się do samodzielnego położenia na paznokcie , bo aby uzyskać jakikolwiek efekt krycia musiałabym położyć chyba z milion warstw, ale jako top na ciemne lakiery jest genialny. Dlatego pod spód położyłam lakier Joko J163 Royal Blue w pięknym granatowym kolorze.Sally Hansen po nałożeniu daje efekt satyny pokrytej mgiełką błyszczących drobinek. Na ostatnim zdjęciu pokusiłam się o zdobienie na palcu serdecznym które zrobiłam za pomocą naklejek holograficznych. Zapraszam na zdjęcia, które niestety nie oddają efektu jaki ten lakier daje na żywo:)








11 komentarzy:

  1. Miałam go! ta seria solo słabo kryje i wolno mi schła, ale na kolorowym spodzie to zupełnie co innego. Ładny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wysychanie kiepskie, ale fajnie wygląda na ciemnej bazie ☺

      Usuń
  2. Ale ładnie ten kolor wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo jeszcze ładniej, zmienia się w zależności od kąta padania światła.

      Usuń
  3. Dla mnie jest genialny ten lakier, jest tak piękny, że normalnie Ci zazdroszczę, że go masz:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to na co czekasz kupuj https://kosmetykizameryki.pl/sally-hansen-hd-hi-definition-nail-color-lakier-do-paznokci-15-dvd.html ja załuje ze nie kupiłam tego drugiego koloru 16 laser tez jest piekny :)

      Usuń
  4. wow ale mi się podoba ten efekt!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam efekt jest świetny żeby tylko aparat oddawał wiernie to co ja widzę na żywo.

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...