sobota, 22 sierpnia 2015

ENERGETYCZNY MIX



Cześć :) Jupi...nareszcie zaczynam mój upragniony, wytęskniony urlop. Co prawda tylko tydzień będę miała na zregenerowanie sił ale dobre i to. Na początek urlopu zrobiłam sobie energetyczne paznokcie. Taki mix kolorów chodził za mną już od jakiegoś czasu ale ilekroć zabierałam się za malowanie zapominałam o tych kolorach i tworzyłam coś zgoła innego. Lakiery użyte w tym mani to żółty Bell Glam Wear 801, i pomarańczowy chińczyk Revers Expert Dry niestety numerek się starł z nakrętki. Piórko to juz raczej wiecie skąd...oczywiście EDbeauty. Bransoletki natomiast to moja radosna twórczość :) Lakiery dla podbicia koloru położyłam na białej bazie. Zapraszam do zdjęć a tych będzie sporo, bo nie umiałam zdecydować które lepsze...









Przepraszam za skórki ale walczę z nimi dzielnie...czasami jestem na straconej pozycji, pomimo tego nie poddaję się :)

9 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...