wtorek, 4 sierpnia 2015

FIOLETOWA WARIACJA :)




Cześć :) Dzisiaj paznokcie które zmywałam dwa razy, dlaczego...ponieważ w pierwotnej wersji chciałam wypróbować Ombre Top Coat z Catrice, który kupiłam już dosyć dawno i leżał sobie zapomniany w szufladzie. Nałożyłam go na lakier który widzicie z naklejonym piórkiem, zgodnie z poleceniem na buteleczce 1 coat, 2 coats, 3 coats itd. niestety zamiast zmieniać kolor bazowy lakieru na coraz ciemniejszy, robił koszmarne smugi, wiec zmyłam wszystko. Drugie podejście miało być z tasiemkami ale zgubił mnie pospiech, lakier nie zdążył dobrze wyschnąć i odpadł razem z tasiemką. Wkurzyłam się i pomalowałam najnormalniej na świecie bez żadnych bajerów, no może za wyjątkiem piórka z EDbeauty profesjonalne ozdoby do paznokci, który pochodzi z serii naklejek wodnych. Kolorem idealnie spasował do piaskowego Wibo Garden nr1 i do lakieru który posłużył mu za tło Bell GEL 4D Caffe Latte. Nie przepadam za fioletami, ale o tym juz Wam pisałam, bo mam wrażenie ze ręce nabierają wtedy trupiej bladości...ale może się mylę. Zapraszam na reszte zdjęć :)

I jeszcze lakiery użyte do wykonania tego mani

20 komentarzy:

  1. piękne paznokcie i piękny mani:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! A ten top ombre miałam, ale już nie mam. Faktycznie smużył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci ze jeszcze żaden lakier tak mnie nie wkurzyl jak ten top, chyba wyrzuce dziada 😈

      Usuń
  3. Bardzo ładny fiolet, a z tymi piórami wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba lakiery bardzo mi się podobają :) Piórka świetnie "ożywiły(?)" całe mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej przekonuje się do naklejek i chyba wychodzi to na dobre moim stylizacjom. Dziękuję Olu za miłe słowa 😚

      Usuń
  5. Lubię motywy piórek na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z edbeauty sa wyjątkowo ładne. Ja zawsze podziwiam Twoje zdobienia, masz świetne pomysły 👍

      Usuń
  6. Kochana, to zdobienie jest piękne, a piórka dodają mu uroku. Poza tym uwielbiam twój kształt pazurków:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na moje serce kochana....pokochałam piórka i chyba będzie coraz więcej zdobień z ich udziałem :)

      Usuń
  7. Och, ten fiolet przypomina mi ulubieńca z serii Candy Shop! Chyba zajdę dzisiaj do Rossmanna, bo widziałam, że ta seria jest wyprzedawana, ale na nic się nie skusiłam. Fajowe piórka, wszystko pięknie się komponuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kupiłam ten fiolet w ostatniej chwili i nie żałuje jest świetny. A w naklejkach z piórami się zakochałam :)

      Usuń
  8. O, a ja uwielbiam fiolety! Ten ma bardzo ładny odcień :)
    Masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...