środa, 19 sierpnia 2015

MEOW, MEOW ...:)



Cześć :) Wczoraj użalałam się nad sobą, że nie mam sił, ochoty itp a dzisiaj już produkuję nowy post. Jestem niepoprawna...:) Miało być zdobienie marynarskie a wyszło kocie ale lubię kocie naklejki jak chyba większość z Was. Granatowy lakier to GR Express Dry nr 74, tak tak znowu polazłam tym razem dobrowolnie do mojej zaprzyjaźnionej drogerii, a miałam ja omijać z daleka... ha ha dobre sobie. Niebieski natomiast to mój ukochany Rimmel by Rita Ora 860 Bestival Blue, najbardziej niebieski z niebieskich jakie posiadam a mam ich kilka, jeszcze ze starych serii Rimmel. Koty oczywiście pochodzą ze sklepu EDbeauty profesjonalne ozdoby do paznokci i są to naklejki samoprzylepne, co zresztą widać. Są dosyć sztywne, więc na mojej wypukłej płytce lekko odstają ale chyba nie jest tak źle. Bransoletki to oczywiście moje handmade. Zapraszam na zdjęcia i do komentowania. Każda Wasza uwaga jest dla mnie cenna :)







Lubicie niebieskie paznokcie, bo ja bardzo :)

20 komentarzy:

  1. Rimmel świetny :) Naklejki również mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego rimmela jeszcze nie mam i GR też, bardzo ładne a kotki urocze- uwielbiam na pazurach.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale urocze mruczki masz na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek Rimmel uroczy, a i zdobienie z kotkami przykuwające uwage

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie te kotki, a niebieski Rimmel to jeden z moich ulubionych lakierów:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie kociaki! Muszę przyznać, że ten niebieski zwrócił moją uwagę, śliczny odcień! Mówisz, że to stara seria i pewnie już go nie dostanę? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten niebieski jest z oststniej serii, by Rita Ora i jest teraz na promocji w drogerii Rossmann nr 860 Bestival blue. Polecam ☺

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...