wtorek, 25 sierpnia 2015

TURKUSOWE ZŁOTO :)



Cześć :) Dzisiaj nie będę się rozpisywać na temat lakierów czy zdobień, bo ten który chcę Wam pokazać mówi sam za siebie. Ja zakochałam się w tym kolorze i choć obiecywałam sobie, że już nie będę kupować nowych, to obok tego nie mogłam przejść obojętnie. Większość z Was ma już zapewne w swoich kolekcjach lakiery Express Dry, z jednych jesteśmy zadowolone z innych mniej. Ja tez mam dwa kolory które w buteleczce urzekły mnie barwą a na paznokciach już niekoniecznie. Ale o tym innym razem... Lakier który widzicie to GR Express Dry nr 65, prześliczny turkus, na żywo jeszcze ładniejszy niż na zdjęciach. Do towarzystwa dostał Essence 44 on air, złoto z milionem maleńkich drobinek, które ślicznie połyskują w świetle dziennym. Gwiazdki to naklejki z drogerii w której zaopatruję się w lakiery GR, jedyna która ma ich niezliczoną ilość i przeogromny wybór kolorów. Zapraszam do oglądania zdjęć...









16 komentarzy:

  1. O cholera ale cudowny ten złoty lakier...no i dlaczego, dlaczego mi go pokazałas???teraz będę musiała lecieć po kolejny lakier do mojej kolekcji :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć kochana bo warto. I powiem więcej nie ma problemu ze zmywaniem pomimo tego ze lakier ma strukturę zbliżona do brokatowej lub piaskowej. Jest jeszcze srebrny 😉

      Usuń
  2. Lubię złoty akcent na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne połączenie :) bardzo mi się podoba to mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie połączenia :) Super się prezentuje całość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten turkus GR I kolorem zachwycam się bardzo,aplikacją już trochę mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam zastrzeżeń co do aplikacji. Fakt pierwsza warstwa jest koszmarna ale druga wszystko wyrównuje.

      Usuń
  6. Ten turkusowy lakier jest przepiękny !! <3 Cudownie prezentuje się ze złotem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje, masz racje połaczenie wyszło fajne :)

      Usuń
  7. Świetne połączenie ;) Lakier GR ma nieziemski kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...