poniedziałek, 31 sierpnia 2015

NEONOWA SZAROŚĆ



Cześć:) Zmieniłam wygląd bloga...co Wy na to? Może być, czy wrócić do poprzedniego? Piszcie w komentarzach swoje uwagi. A teraz wracamy do tematu posta. Dzisiaj paznokcie neonowe, ale żeby nie dawało za bardzo po oczach, połączyłam je ze stalową szarością. Neonka znamy bardzo dobrze, to Lovely Butterfly Color nr 2, natomiast szarość to Catrice 67 Greyday, Greyday, fajny metaliczny lakier który kryje już po jednej warstwie. Neon tradycyjnie położony na białą bazę w celu podbicia koloru i ozdobiony koronkowymi naklejkami które miałam w swoich zbiorach od dawna a które nareszcie doczekały się prezentacji. Bransoleta jak juz zapewne wiecie jest moim dziełem i kiedy malowałam paznokcie nawet nie przyszło mi do głowy, że kolorystycznie zagra z biżuterią :) Lubie takie połączenia kiedy lakier w wyrazistym kolorze typu neon współgra z barwą stonowaną, mroczną. Zapraszam na zdjęcia...:)









A na koniec jeszcze jedno zdjęcie, paznokcie pasują mi nie tylko do bransolety ale tez do butów na Zumbę...:)


13 komentarzy:

  1. Śliczne są, kolory połączone idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprost uwielbiam neony na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ło matko, ale bosko to wszystko wygląda. Po pierwsze zaje..fajne połączenie kolorów, To zdecydowanie moje klimaty, a po drugie juz właśnie miałam Ci wcześniej pisać, że bardzo mi się podoba zmiana w wyglądzie bloga, której dokonałaś. Jak dla mnie zdecydowanie na plus:) Jest teraz taki wyrazisty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tsk się bałam ze będzie zbyt ciemny w takim mrocznym klimacie ale widać dobrze trafiłam z kolorystyką. Dzięki Kochana ☺

      Usuń
  4. Świetne! Jak zwykle bardzo przypadło mi do gustu :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu na Ciebie zawsze można liczyć. Dziękuję 😚

      Usuń
  5. Super paznokcie, a nowego wyglądu jeszcze nie widzę, bo komentuję z komórki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, ale jak bedziesz na kompie to napisz co sadzisz o nowym wygladzie ok ?

      Usuń
  6. Rzeczywiście bardzo udane połaczenie kolorów :) Podoba mi się! I fajnie wgląda z tą branzoletką :)
    Nie wiem jak wyglądał Twój blog wcześniej, bo trafiłam tu dopiero dzisiaj, ale moim zdaniem jest za ciemno. Raz - jasne litery na ciemnym tle niewygodnie się czyta (i w ogóle warto zwiększyć czcionkę). A dwa - to mroczne tło odwraca uwagę od zdjęć pięknych zdobień, zupełnie niepotrzebnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...