piątek, 14 sierpnia 2015

SZAROŚĆ DNIA :)


Cześć :) Dzisiaj pokaże Wam lakier kupiony przez przypadek, zresztą na końcu zobaczycie cała trójkę kupioną przez przypadek, ale o tym później. Ta śliczna szarość to Golden Rose Express Dry nr07, jak zapewne wiecie z nowej kolekcji lakierów GR, niebieski natomiast to Maybelline Super Stay 635 Surreal. Obydwa fajnie kryją, nie smużą i wysychają dość szybko, może nie w 60 sec jak pisze na buteleczce GR ale jest ok. Zdobienie które widzicie na dwóch paznokciach to miał być blobbicure, wszystko robiłam jak trzeba ale wyszło bardziej jak kropki niż rozpływające się kleksy. Pomimo tego podoba mi się. Zapraszam na resztę zdjęć a na końcu zobaczycie moje "przypadkowe" trzy lakiery...ruszamy :)






I czas na lakiery o których mówiłam wcześniej...wcale nie zamierzałam odwiedzać dzisiaj mojej zaprzyjaźnionej drogerii, szłam do domku, po drodze jeszcze chciałam wstąpić po gazetę a tu z drogerii wychodzi przesympatyczna dziewczyna i z uśmiechem na ustach mówi , że mają nowe lakiery GR, no i cóż miałam zrobić weszłam popatrzeć czy to na pewno nowość z GR i co i kupiłam trzy, w tym kolejny fiolet (a przecież nie lubię fioletów) chyba następnym razem sama dam sobie o łapach po to tylko żeby nie sięgały po portfel albo zmienię trasę w drodze z pracy do domu...popatrzcie :)


Fajne nie... :) Widzicie że skróciłam paznokcie ?

15 komentarzy:

  1. Ahh dzisiaj Cię zauważyłam na instagramie i weszłam na bloga. Od dziś Cię uwielbiam! Cudowne mani :)
    Pozdrawiam Cię i zapraszam na mojego bloga: www.zakreconepazury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ze będziesz obserwatorka bloga. Oczywiście wpadnę do Ciebie i też zaobserwuje . Dziękuję za miłe słowa ☺

      Usuń
  2. Pięknie Kochana, a pazurki faktycznie krótsze::))ale też super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam skrócić bo nie wygodnie pisać na klawiaturze i zaczęły mi się brzydko zawijać na brzegach.

      Usuń
  3. Podoba mi się to blobbicure, ładne odcienie dobrałaś i od razu skojarzyłam, że to blob. Fiolet też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba trochę mu daleko do blobbicure, ale trenuję. Dziekuję za pochwałe :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. No proszę mężczyzna i lakiery do paznokci. Jesteś pierwszym męskim komentatorem :) Fajnie..:-P

      Usuń
  5. Zestawienie kolorków- podoba mi się :) Zdobienie również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu to pierwsze podejście do blobbicure... takie sobie następne będą lepsze ☺

      Usuń
  6. Mam pięć lakierów z tej serii GR,ale wszyskie mi smużą teraz,może lepiej się nimi będzie malowało gdy będzie chłodniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się ochłodzi to zdecydowanie lepiej będą lakiery współpracować z paznokciami. Jak mam kilka lakierów GR i z każdego jestem zadowolona. Bałam się własnie tego szarego, że będą konieczne 3 lub 4 warstwy ale nie.

      Usuń
  7. Super pomysł, bardzo podoba mi się takie zestawienie kolorów ;) Nie testowałam jeszcze tej nowej serii GR, ale ten lakier z Maybelline już kilka razy prawie wylądował w moim koszyku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nastepnym razem nie zastanawiaj się tylko go bierz bo jest naprawdę fajny, a goldeny mają ogromny wybór kolorów w tej nowej serii, wieć każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...