środa, 20 stycznia 2016

Granatowy Cuccio


Cześć :) Dawno nic nie pisałam ... całe 4 dni, niemożliwe ? a jednak . Ale ostatnio jestem stałym bywalcem szpitali, SOR-ów, już chyba wrosłam w pejzaż szpitalny, wtopiłam się w tło, wkomponowałam w aparaturę ale tak to jest jak się ma starszego rodzica i niestety choróbska wędrują po nim z jednej strony na drugą. Ale wyrwałam chwilkę żebyście o mnie nie zapomniały .... no i oczywiście przypominam o konkursie. Te dziewczyny które jeszcze nie znają Sophinów zapraszam szczególnie ... tych lakierów nie wolno przegapić. Dzisiejsze mani będzie z "produktów" które nabyłam na wyprzedaży u Antii . Kupiłam dwa lakiery i cztery płytki. Lakier który widzicie to Cuccio o numerze 6049 w granatowym kolorze o lekko chromowym wykończeniu, dlaczego lekko bo nie jest to jednoznaczny chrom jaki znamy z innych firm choćby Sophin 321 o którym już pisałam. Cuccio kryje po jednej grubszej warstwie bez jakichkolwiek prześwitów i tak też widzicie u mnie. Biały to Colour Alike kind of white S który dostałam od Ani z bloga Rozmaitości kosmetyczne. Wzór natomiast pochodzi z płytki pueen 48 tez z zakupów u Antii. Płytki pueen mam w swoich malutkich zbiorach po raz pierwszy i jeśli się sprawdza kto wie może ich przybędzie. Musicie mi wybaczyć moje niedoskonałości stemplowe ale ja wciąż się uczę...zapraszam na foty







I na koniec fotka z zakupami ...


22 komentarze:

  1. Ten biały takie ma krycie?? Ale jaja, serio?
    A wogóle mani cudne - jak zwykle :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana ten biały tak kryje, tylko moje stemple pozostawiaja jeszcze wiele do zyczenia ;)

      Usuń
  2. Piękne zdobienie :). Ja mam w planach kupic sobie płytkę ale niestety nigdzie nie mogę żadnej ciekawej znaleźć 😖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz do sklepu blueberrystore.pl maja fajne wzory i dobrze się odbijają i są niedrogie albo w sklepie EDbeauty.pl

      Usuń
  3. Nie badz taka skromna,slicznie Ci wyszlo to stemplowanie a sam lakier jest super :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz ja jestem bardzo krytyczna wobec swoich poczynań stemplowych, bo jak sie napatrzę na Wasze cuda to mi wstyd ;)

      Usuń
  4. Wygląda jak czarny ☺ Bardzo ładnie z tymi wzorkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jak zobaczyłam buteleczkę pomyślałam, no kurde czarny a miał być granat... i jest granat

      Usuń
  5. Bardzo fajnie wygląda, ale na swoich paznokciach go nie widzę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubisz takich kolorów, ciemnych czy akurat granat nie jest Twój ?

      Usuń
  6. Fajna płytka i wzór, którego użyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten Cuccio ;)lubię takie perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polowałam od dawna na Cuccio ale cena mnie odstraszyła ... ten był po okazyjnej więc wzięłam :)

      Usuń
  8. Pięknie wyszło ! ten czarny ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz bo dzięki temu trafię do Ciebie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...